یوسف‌زاده فردی مدیرعامل جدید سپاهان

آذربایجانی: قلبم آرام است

مهدی آذربایجانی مدیرعامل سابق سپاهان درباره جدایی‌اش از این باشگاه می‌گوید: «تقریباً هشت ماه پیش بود که دوستی تماس گرفت و پیشنهاد باشگاه سپاهان را داد و من گفتم که علاقه‌مندم ولی باید آقای امینی رضایت بدهد؛ با اصرار فراوان و پادرمیانی بزرگان شهردار اهواز رضایت داد و اواخر اردیبهشت بود که به سپاهان آمدم که اوضاع تیم و باشگاه خوب نبود.»
 او با اشاره به دستاوردهایش این‌طور می‌گوید: «وقتی آمدم خدا لطف کرد و شش بازی باقیمانده فصل و حذفی را بردیم و بعد از ده سال جام آوردیم تیم «ب» ما بعد از هفت سال از لیگ سه رفت لیگ دو، چمن نقش جهان که آبروریزی بود جمع شد و اگرچه دوست داشتم هیبریدی شود و همه هماهنگی‌هایش را هم کردم ولی خب... بگذریم امروز هم وجدانم و هم مردم دارند کارم را قضاوت می‌کنند و حاشیه‌ها که بسیار هم مسخره هستند گم شده و خدا را هم شاکرم و قلبم هم آرام است. من قضاوتی در مورد رفتاری که با من شد، ندارم، بالاخره این رسم روزگار است. امروز شرمنده لطف و مهربانی مردم و هوادارها شدم و این اعتماد و محبت باری است به دوش من تا هر چند مسئولیت رسمی ندارم ولی این مسیر را ادامه دهم و برای دلخوشی‌ مردم به عنوان یک هوادار بیایم روی سکوها بنشینم و اگر لازم شد بنویسم و مثل قبل پا به پای مردم شهرم بخندم و گریه کنم و بجنگم. من برای همیشه هوادارم و پای دلخوشی مردم شهرم هستم.»
یوسف‌زاده فردی جانشین مهدی آذربایجانی به عنوان مدیرعامل سپاهان شده است.
 یوسف‌زاده پیش از این ریاست هیأت مدیره باشگاه سپاهان را برعهده داشته و با سابقه ورزشی 10ساله در تیم هندبال سپاهان یکی از مدیران قدیمی این باشگاه اصفهانی به‌شمار می‌رود که طی سال‌های اخیر حضوری فعال در هیأت مدیره باشگاه سپاهان داشته
است.

جستجو
آرشیو تاریخی