اردوگاه آبی

خداحافظی سهرابیان با استقلالی‌ها
آرمین سهرابیان که در لیگ‌های نوزدهم و بیستم در استقلال حضور داشت و پس از آن یک سال برای سایپا و چهار فصل برای گل‌گهر سیرجان به میدان رفت، دوباره به جمع آبی‌ها بازگشت ولی بعد از یک فصل و چند هفته از استقلال خداحافظی کرد. برخی این ماجرا را بی‌ارتباط با حواشی این بازیکن در هفته‌های آغازین لیگ برتر نمی‌دانند. ظاهراً مدیران باشگاه استقلال در ادامه کار با سهرابیان دچار تردید‌هایی بودند که درنهایت ماجرای او با باشگاه استقلال به جدایی ختم شد. سهرابیان بعد از خداحافظی با هواداران استقلال بلافاصله به تیم نساجی پیوست و بازیکن این تیم شد. این تصمیم درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که پیش از این نیز یامگا به تیم نساجی پیوست و حالا با حضور سهرابیان تعداد استقلالی‌های نساجی بیشتر شده است.

 
باشگاه استقلال شرطی برای مربی خارجی ندارد
برخی رسانه‌ها نوشته بودند که باشگاه استقلال برای سرمربی جدید خارجی شرط گذاشته که تحت هر شرایطی باید از سهراب بختیاری‌زاده و بهزاد غلامپور در کادرفنی استفاده کند. یکی از مسئولان باشگاه درباره این خبر به ایران ورزشی اعلام کرد که باشگاه استقلال با سرمربی خارجی جدید خود هیچ شروطی درباره اینکه چه کسی در کادرش باشد، ندارد و فقط نفرات را پیشنهاد خواهد داد. با این حساب اگر سرمربی جدید استقلال ابتدا انتخاب شود و درنهایت قرارداد منعقد کند، آنگاه است که باید درباره انتخاب دستیاران به توافق نهایی دست یابند.

 
انتقاد نوری از مدیران آبی
محمد نوری، پیشکسوت استقلال غالباً در فضای مجازی با اظهاراتی تند ظاهر می‌شود. او اخیراً از مدیران باشگاه استقلال خواسته به نظر هواداران این باشگاه احترام گذاشته و با سرمربی خارجی به توافق برسند و دور سرمربی ایرانی را خط بکشند. نوری درست در زمانی این واکنش را نشان داد که گفته شد باشگاه استقلال با سرمربی جدید خارجی به توافق رسیده است که حالا باید منتظر ماند و دید این خبرها صحت داشته یا شایعه بوده. اگر شایعه باشد اظهارات نوری به نوعی نشان‌دهنده آگاهی او از وضعیت داخلی استقلال و اخبار پشت‌پرده است. آیا او چیزهایی می‌داند که دیگران نمی‌دانند؟

 
غیبت دو ماهه روزبه
وضعیت چشمی به گونه‌ای است که احتمال دارد تا 2 ماه دیگر در ترکیب استقلال دیده نشود. در بررسی‌های تازه از پای مصدوم این بازیکن مشخص شده او نیاز به فیزیوتراپی مداوم دارد و باید عمیقاً از حضور در میادین فوتبال دوری
کند.
با توجه به اینکه استقلال بزودی وارد لیگ نخبگان آسیا خواهد شد، حضور روزبه چشمی می‌توانست خط میانی این تیم را استحکام بیشتری ببخشد اما مصدومیت ناخواسته موجب شده ستاره استقلال برای زمان قابل توجهی از ترکیب تیمش دور باشد. سهراب بختیاری‌زاده نیز در روزهای اخیر بشدت پیگیر وضعیت این بازیکن بود تا بداند زمان دقیق بازگشت چشمی کی خواهد بود اما گفته شده زمان دقیقی نمی‌توان برای حضور مجدد او در ترکیب استقلال متصور بود و باید دست‌کم او را دو ماه دور از میادین دید.

جستجو
آرشیو تاریخی