حاجی‌عیدی: هدفم حضور در فوتبال اروپاست

بازیکن چند پستی آلومینیوم هستم

عارف حاجی‌عیدی هافبک ۲۴ ساله تیم فوتبال آلومینیوم درباره تمدید قراردادش و البته جدایی لیموچی نکته جالبی را مطرح می‌کند: «من دو پیشنهاد خیلی جدی از سپاهان و تراکتور داشتم اما سرمربی تیم با جدایی من مخالفت کرد و به همین خاطر در اراک ماندگار شدم.
 اول فصل مهدی لیموچی و یونس اکبرپور را از دست داده بودیم و کادرفنی نمی‌خواست تیم ما بیشتر از این خالی شود. کار کردن با مجتبی حسینی و بازی در تیم آلومینیوم برای من افتخار است. در مورد لیموچی هم همه می‌دانند که پرسپولیسی است اما در سپاهان هم خوب کار کرده و این هفته هم که اولین گلش را به ثمر رساند. امیدوارم باز هم به تیم ملی دعوت شود.»
 او درباره پیروزی پرگل مقابل ذوب‌آهن این طور می‌گوید: «ما برای برد وارد زمین شدیم، اما انصافاً فکر نمی‌کردم ۴ بر صفر در اصفهان بازی را ببریم. ذوب‌آهن امسال از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور امتیاز گرفته بود و تیم بسیار خوبی است اما بازیکنان ما نشان دادند می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز شوند.» او مدعی است که در تمام پست‌ها برای تیمش بازی کرده است: «در سیستم سه دفاعه در دفاع میانی بازی کردم، هافبک دفاعی و هافبک وسط رو به جلو هم بودم. در چهار دفاعه هم دفاع چپ بازی کردم و حتی وینگر هم بودم. مقابل هوادار هم که چند ساعت قبل از بازی، مجتبی حسینی گفت باید مهاجم بازی کنم که این کار را انجام دادم. من هافبک هستم و در این پست راحت بازی می‌کنم اما اگر سرمربی بخواهد در هر پستی بازی می‌کنم. فکر می‌کنم آچار فرانسه آلومینیوم بودم و بجز گلر در تمام پست‌ها بازی کرده‌ام.»
او اهداف بزرگی در سر دارد: «می‌دانم جزو لیست ۵۰ نفره تیم ملی قرار دارم اما هنوز در لیست نهایی دعوت نشده‌ام. رسیدن به پیراهن تیم ملی دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. البته به لژیونر شدن فکر می‌کنم و سعی می‌کنم به فوتبال اروپا بروم. اولویت من برای فصل آینده حضور در اروپا است و برای رسیدن به این هدف هرکاری که بتوانم، انجام می‌دهم.»

جستجو
آرشیو تاریخی