هیأت مدیره آبی‌ها به دنبال استخدام سرمربی خارجی

مجیدی – استقلال؛ شایعه‌ای که باورکردنی نیست

نقشه راه مدیران باشگاه استقلال برای انتخاب نفر شماره یک نیمکت آبی‌ها با آنچه این روزها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد کاملاً متفاوت است، در فضای مجازی گزینه‌های مربیگری استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و نخبگان بیش از انگشتان دو دست است و همچنان تعداد کاندیداهای مربیگری استقلال در حال افزایش است اما آنچه در دنیای واقعی در مجموعه استقلال در حال وقوع است استقلال تنها سه گزینه برای مربیگری دارد که هیچ یک از آنها در میان اسامی مطرح شده وجود ندارد.
جریان دلالی در فوتبال ایران با تبلیغات وسیع در کانال‌های تلگرامی و خبرسازی‌های غیرواقعی در صفحات هواداری به دنبال تحمیل گزینه‌های خود به مجوعه مدیریتی باشگاه استقلال هستند اما تصمیم جمعی هیأت مدیره استقلال این است که فرایند انتخاب سرمربی صرفاً از کانال قانونی دنبال شود و به دور از جوسازی‌های صورت گرفته هیچ توجهی به تلاش جریان دلالی نشود.
نکته مهمی که باید به آن توجهی ویژه‌ داشت این است که مدیران استقلال هیچ برنامه‌ای تا به امروز برای استفاده از مربیان سابق استقلال در فصول قبل ندارند، بر این اساس فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و استراماچونی اصلاً در میان گزینه‌های رهبری نیمکت استقلال نیستند.
البته در این میان ریکاردو ساپینتو با امضای قرارداد با تیم مراکشی به شایعات بی‌اساس در این خصوص پایان داد اما برخی کانال‌های هواداری برای جذب هوادار به سراغ نام‌هایی چون استراماچونی و فرهاد مجیدی رفتند که این اخبار با آنچه در باشگاه استقلال می‌گذرد کاملاً تفاوت دارد.
پیش‌بینی می‌شود مدیران استقلال فارغ از هیاهوی مجازی و تکاپوی عجیب و غریب جریان دلالی در شبکه‌های اجتماعی ظرف 48 ساعت آینده به جمع‌بندی نهایی دست پیدا کنند و پس از کسب استعلام‌های لازم از نهادهای نظارتی سرمربی جدید خود را معرفی کنند تا تکلیف نیمکت استقلال پس از استعفای نکونام روشن شود.
منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال مدعی‌اند همان‌طور که در بیانیه دوشنبه شب هیأت مدیره استقلال به صراحت اعلام شد سرمربی جدید استقلال قطعاً خارجی است به همین علت بهتر است از کنار شایعات بی‌پایه و اساس که صرفاً به منظور بازارگرمی و جذب فالوئر مطرح می‌شوند بی‌تفاوت عبور کنید و منتظر اعلام رسمی باشگاه استقلال باشید.
جستجو
آرشیو تاریخی