اردوگاه آبی

آشتی محمدی و رضاییان
به نفع استقلال
در جریان بازی استقلال و هوادار روی یک صحنه بین رامین رضاییان و مهرداد محمدی مشاجره مختصری به وجود آمد که این موضوع از دید رسانه‌ها پنهان نماند. تصاویری از این بحث داخل میدانی نیز در فضای مجازی وایرال شد. حتی گفتند که این دو بعد از بازی در فضازی مجازی یکدیگر را به اصطلاح آنفالو کرده‌اند اما درنهایت خبری که باشگاه استقلال نیز آن را تأیید کرد آشتی محمدی و رضاییان بعد از بازی است. ظاهراً این دو هنگام خروج از ورزشگاه شهدای قدس با میانجیگری بزرگتر‌های استقلال یکدیگر را در آغوش کشیدند و همه کدورت‌ها را رفع کردند تا استقلال مشکلی از این بابت احساس نکند و میان دو بازیکن مهمش مسأله و کدورتی باقی نماند. به واقع اگر به‌جز این هم اتفاق می‌افتاد برای استقلال قوز بالای قوز می‌شد؛ به همین دلیل بازیکنان این تیم به‌خصوص دانه‌درشت‌ها باید مراعات شرایط این روزهای تیم خود را که به مویی بند است، بکنند و وارد چنین مسائل بی‌ارزشی نشوند.
 

انتقاد رجبی از تمرینات غلامپور
رضا رجبی، یکی از پیشکسوتان استقلال، بهزاد غلامپور را دلیل افت سیدحسین حسینی می‌داند. او گفته: «چرا حسینی اینقدر نوسان دارد؟ بهزاد غلامپور چند سال باید مربی دروازه‌بان‌های استقلال باشد؟ الان مربیگری دروازه‌بانی بیشتر روحی-روانی است. دیگر شوت زدن کارایی ندارد! این وضعیت دروازه‌بان‌های تیم است. حسینی انسان و دروازه‌بان خیلی خوبی است اما غلامپور نتوانسته او را از نظر روحی آماده کند. به همین خاطر اینقدر نوسان دارد.» رجبی تغییر مدیریت را راهی برای خروج استقلال از وضع موجود دانست: «تا مدیریت استقلال تغییر نکند، 10 مسی هم بیاورند همین مشکلات وجود دارد. الان استقلال باید در جدول یازدهم باشد؟ این تیم پرمهره‌ترین تیم ایران است. پس چرا این وضعیت را دارد که با برد هوادار همه خوشحال شوند؟ سقف آرزوهای ما را خیلی پایین آوردند.»
 

عالمی: هوادار راه ورزشگاه
را گم کرده بود
استقلال برای بهتر شدن نیاز به زمان دارد. ایمان عالمی، سرپرست استقلال دراین‌باره گفت: «تغییرات نیاز به زمان دارد تا بتوانیم کامل‌تر شویم. بازیکنان استقلال اما بازی خوبی را ارائه کردند. حتی در نیمه‌اول می‌توانستیم با ۳ گل از زمین خارج شویم. در نیمه‌دوم خیلی معمولی بود که کمی عقب‌نشینی کنیم ولی با درایت بچه‌ها توانستیم بازی را کامل کنیم و به نظرم نمایش خوبی را ارائه دادیم.» سرپرست استقلال درباره تأخیر در شروع بازی نیز این توضیحات را داد: «شرایط این‌گونه بود که طبق معمول سر ساعت وارد استادیوم شدیم ولی تیم هوادار راه را گم کرده بود و به ترافیک هم خورده بود که باعث شد دیر برسند. دوست داشتند بازی با تأخیر برگزار شود، درصورتی که سازمان لیگ سر زمان خودش بازی را برگزار می‌کند.»
 

انتقاد مرادمند از اعلام پنالتی
به سود هوادار
محمدحسین مرادمند از برد استقلال خوشحال است. او به شرایط بد روحی تیمش بعد از دربی اشاره دارد: «پس از دربی تحت فشار بودیم و خدا را شکر با یک فوتبال خیلی خوب به پیروزی رسیدیم. شاید می‌توانستیم 5-6 گل بزنیم اما نشد. درباره داوری هم می‌خواهم حرف بزنم. به رضا مهدوی خسته نباشید می‌گویم اما باید کارشناسان به صحنه پنالتی هوادار نگاه کنند. در بازی‌های لیگ نخبگان و دیدارهای خارجی این صحنه‌ها خطا نیست. زحمت و اعتماد به نفس ما را زیر سؤال نبرید. این بازی باید ۲ بر صفر می‌شد. لزومی نداشت دقیقه ۹۴ چنین پنالتی‌ای بگیرید.»
 

تعطیلی تمرینات استقلال
به دلیل برگزاری بازی‌های تیم ملی مقابل ازبکستان و قطر و در پیش بودن اردوی بازیکنان تیم ملی ایران، برگزاری بازی‌های لیگ برتر تا تاریخ 26 مهرماه به تعویق خواهد افتاد. به همین دلیل سهراب بختیاری‌زاده بعد از هماهنگی با مدیران باشگاه استقلال تصمیم به تعطیلی تمرین این تیم گرفت تا بازیکنان خستگی تمرینات روزهای اخیر را از تن خارج کنند. اینکه سهراب بعد از تعطیلی دوباره تمرینات استقلال را از سر بگیرد، روشن نیست اما باشگاه بنا دارد در همین زمانی که تمرینات تیم تعطیل شده و استقلال در لیگ برتر بازی ندارد، تکلیف سرمربی جدید خارجی را روشن کند.

جستجو
آرشیو تاریخی