گواردیولا مربی بازیکن حریف

پپ گواردیولا بعد از برد 3 بر 2 منچسترسیتی برابر فولام با آداما ترائوره بشدت گرم صحبت بود. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر از تیم مارکو سیلوا عقب افتاد و آندریاس پریرا گل اول بازی را در دقیقه 26 زد. ماتئو کوواچیچ قبل و بعد از استراحت بین دو نیمه گل زد تا میزبان پیش بیفتد و ژرمی دوکو گل سوم را به ثمر رساند. فولام به تلاش ادامه داد و به وسیله رودریگو مونیس برتری را نصف کرد اما به گل تساوی نرسید.
بعد از بازی، گواردیولا به سمت ترائوره رفت و با حرکات دست و بدن با بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا صحبت کرد. رابرت ارنشاو، مهاجم سابق تیم ملی ولز و باشگاه‌های لیگ برتری در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «گواردیولا آنقدر عاشق فوتبال است که به خاطر فرصت‌سوزی ترائوره، بازیکن حریف را هم کوچ می‌کند.»
بازی 2 بر یک بود که ترائوره موقعیتی کلیدی را از دست داد، او در دوران بازی برای ولورهمپتون در آستانه انتقال به سیتی قرار گرفته بود. او با سرعت خود، کایل واکر را محو کرده و با ادرسون تک به تک شده بود اما نتوانست از موقعیت استفاده کند. ترائوره محصول آکادمی لاماسیای بارسلونا است و در دوران طلایی باشگاه با مربیگری پپ در آکادمی بود. گواردیولا در سال 2012 از بارسلونا رفت و سال بعد، ترائوره نخستین بازی‌اش برای بارسلونا را زیر نظر خراردو مارتینو انجام داد.
جستجو
آرشیو تاریخی