در حاشیه

فاطمی از قوی‌ترین مردان  می‌گوید

محراب فاطمی که با برنامه تلویزیونی مردان آهنین بین مردم شناخته شد. او که کارش را در این رشته از سال ۷۷ آغاز کرده، گفت: «آن زمان قهرمان پاورلیفتینگ بودم و عنوان آسیایی نیز داشتم. ما از بنیانگذاران این رشته بودیم ولی فدراسیون یا سیستم جداگانه‌ای نداشتیم. سختی‌ و مشقت زیادی کشیدیم ولی با پیگیری محمود قراچورلو، رئیس کمیته قوی‌ترین مردان ایران، این رشته را توسعه دادیم و جلوی حواشی زیادی را گرفتیم.»
قهرمان سابق قوی‌ترین مردان با اشاره به اینکه امیدی به بازگشت این برنامه به تلویزیون نداشتیم، عنوان کرد: «واقعیت این است که باور نمی‌کردم ولی قراچورلو معجزه کرد. تا دقیقه آخر مشکلات بسیار زیادی وجود داشت و زمانی که روی آنتن رفتیم، واقعاً خود من هم بال درآوردم. امیدواریم از این پس هم برنامه‌های خوب و تازه‌ای داشته باشیم.»
فاطمی در مورد خاطراتش از مسابقات قوی‌ترین مردان گفت: «سال اولی که برنامه مردان آهنین پخش شد، بسیار مشهور شدیم و همه بچه‌ها دچار غرور کاذب شدند. برادران قرایی نیز مثل ما (برادران فاطمی) واقعاً قدرتمند و خوب بودند. خودنگاه هم بار مسئولیت زیادی داشت ولی مشکلاتی هم بود و گاهی حق‌خوری شامل من شد. نهایت اجحاف در آخرین مسابقه در حق من شد ولی نمی‌خواهم دیگر به عقب برگردم.»

 

ملی‌پوش دانمارک آبمیوه دزدید

نیکی بیل، بازیکن سابق تیم ملی دانمارک که برای تیم‌های ویارئال، الچه و رایو وایکانو بازی کرده، به دلیل سرقت از یک سوپرمارکت به چهار هفته زندان محکوم شد. بیل در تاریخ چهارم سپتامبر اقدام به سرقت از این سوپرمارکت و دزدیدن تعدادی آبمیوه و سوپ آماده کرده بود. این ماجرا بسیار عجیب به نظر می‌رسد چراکه او قصد داشت کالاهایی به ارزش تنها ۲۰ یورو را بدزدد اما دو کارمند جوان با بیل مواجه شدند و نمی‌خواستند او با کالاهای دزدی فرار کند. بیل یقه یکی از کارمندان را گرفت و طبق گزارش‌های مطبوعات دانمارک تهدید کرد و گفت: «فکت را می‌شکنم تا شش هفته فقط ماست بخوری.» کارمندان به صحبت‌های او واکنش نشان دادند و گفتند که موضوع را به پلیس گزارش خواهند داد. نیکی بیل عصبانی شد و گفت: «خائن. وقتی سرکار نباشی، پیدایت می‌کنم.» با این حال، در دادگاه، بیل به سرقت و تهدید یک کارمند اعتراف کرد اما مدعی شد که این یک سرقت مسلحانه نبوده اما قاضی تصمیم گرفت که او تا ۳۱ اکتبر در زندان بماند. این اولین‌بار نیست که این فوتبالیست دانمارکی دستگیر می‌شود. او در سال ۲۰۱۸ به دلیل ضرب و شتم یک زن و معامله کوکائین به زندان افتاده بود. سه سال قبل از آن نیز به دلیل درگیری با مأموران محکوم شده بود. ادعا شده بود که او بازوی یک پلیس زن را گاز گرفته است.

جستجو
آرشیو تاریخی