صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و دو - ۱۵ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و دو - ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۵

خبر و مصاحبه

دلیل غیبت سه‌هفته‌ای تیکدری
گل‌گهر اگرچه مسابقات را با شکست آغاز کرد، اما دو پیروزی پیاپی سبب شد تا آنها به وضعیت خود در جدول سامان بدهند. با این حال در سه هفته اخیر سه تساوی بدون گل سبب شده تا آنها از رتبه‌های بالایی جدول فاصله بگیرند. یکی از تغییراتی که طی سه مسابقه اخیر گل‌گهر به چشم آمده غیبت مهدی تیکدری است که در پنجره تابستانی با وجود صحبت‌هایی که درباره انتقالش به استقلال وجود داشت به حضورش در سیرجان ادامه داد و در فصل جدید زیر نظر مهدی تارتار در پست وینگر راست بازی می‌کند که سبب شده بیشتر از فصول گذشته به دروازه حریفان نزدیک باشد. تیکدری اما در سه بازی قبلی تیمش غیبت داشته؛ او دو بازی برابر مس رفسنجان و هوادار را به دلیل تولد فرزندش از دست داد و در بازی شب گذشته نیز به دلیل آسیب‌دیدگی و گرفتگی خفیف شانس حضور پیدا نکرد تا عدم حضور این بازیکن در فاز تهاجمی تیم به چشم بیاید.


قریشی: بازیکنان، مقصر شکست ذوب‌آهن هستند
محمد قریشی مدافع ذوب‌آهن درباره شکست سنگین تیمش مقابل آلومینیوم اراک می‌گوید: «بابت این باخت از هواداران عذرخواهی می‌کنم. خودمان هم انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتیم و مسئولیت آن با ما بازیکنان است. قطعاً تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در ادامه جبران کنیم. البته زمین مسابقه اصلاً خوب نیست ولی دلیل باخت ما نبود. این چمن آن چمن فصل پیش نیست. کادرفنی هم هفته قبل و هم این هفته آنچه که باید را به ما گفت، ولی اشتباهات فردی خودمان اجازه نداد نتیجه بگیریم. این بازی هم روز حریف بود و هر توپی زدند تبدیل به گل شد. عین همین اتفاق سال گذشته برای ما در تبریز رقم خورد و جلوی ۶۰هزار هوادار توانستیم تراکتور را پرگل ببریم. فوتبال همین است.»


حاجی‌عیدی: فکر ۴ گل را نمی‌کردیم
عارف حاجی‌عیدی هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک، درباره برد 4 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در اصفهان می‌گوید: «ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ است که امسال خوب امتیاز گرفته و ما می‌دانستیم بازی سختی داریم. با توجه به امتیازهایی که در بازی‌های ابتدایی از دست دادیم، در اصفهان هم دنبال برد بودیم، اما واقعیت این است که فکر نمی‌کردیم چهار گل به حریف بزنیم. ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و این برد جایگاه ما را در جدول بهتر کرد. ما سه بازیکن مؤثرمان را از دست دادیم، ولی بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای به تیم اضافه شدند. پارسال هم برخی می‌گفتند تیم ما جزو گزینه‌های سقوط است، ولی دیدید که نتایج خوبی گرفتیم و شک نکنید این فصل بهتر از فصل گذشته نتیجه خواهیم گرفت. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم و این از هر چیزی مهم‌تر است.»


مربی تراکتور:
اسکوچیچ و ترابی محرومند
آنتونیو روکاوینا در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان با اشاره به حساسیت بالای این بازی توضیح داد: «تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. انتظار بازی خوبی از هر دو تیم داریم. اعتماد به نفس ما به دلیل نتایج هفته‌های اخیر بالا رفته است. این هفته با مشکلاتی از قبیل مصدمیت‌ها دست به گریبان هستیم، همچنین مهدی ترابی و سرمربی‌مان را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم؛ ولی با این حال آماده مسابقه با فولاد هستیم. متأسفانه اسکوچیچ به دلیل دریافت دو کارت زرد بی‌دلیل و بی‌مورد در دیدار با فولاد محروم است. فولاد تیم بسیار قابل احترامی بوده و 11امتیاز در فصل جاری کسب کرده و تنها سه گل در دیدار با تیم‌های خیبر و پرسپولیس دریافت کرده است.» روکاوینا با بیان اینکه هواداران در بازی فردا کنارمان باشند، گفت: «با حمایت هواداران جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه ایجاد می‌شود. آنان یار دوازدهم ما هستند.» وی با بیان اینکه تمرکز ما روی بازی خودمان است، بیان کرد: «نقاط ضعف و قوت حریف را می‌دانیم؛ اما تمرینات‌مان با محوریت برنامه خودمان بوده است. می‌خواهیم امروز بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم که این نکته از احترام ما نسبت به تیم فولاد کم نمی‌کند.»

جستجو
آرشیو تاریخی