در حاشیه

کروس: رونالدو معتاد گلزنی است

تونی کروس در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ که این ستاره آلمانی به رئال پیوست تا ۲۰۱۸ که کریستیانو رونالدو تصمیم به ترک این باشگاه گرفت، به مدت چهار سال در کنار هم توپ می‌زدند و قهرمانی‌های بسیاری را خصوصاً در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم به ارمغان آوردند. کروس که حالا از دنیای فوتبال دور شده و از بیرون نظاره‌گر درخشش هم‌تیمی‌های سابقش است درباره رونالدو گفت: «زمانی که در رئال مادرید بودیم، وقتی برای حضور در تمرینات به زمین تمرین می‌رسیدم، رونالدو از قبل آنجا بود. زمانی که در حال ترک زمین تمرین بودم نیز رونالدو همچنان آنجا حضور داشت. همه ما دوست داشتیم که گل بزنیم و جام‌هایی را به دست آوریم اما گلزنی برای او یک اعتیاد مثبت بود. باید بگویم این همان چیزی است که او در عربستان هم به دنبالش است.»

 

بازیکنی که به لیورپول نرفت

مارتین زوبیمندی، هافبک رئال سوسیه‌داد، می‌گوید به هیچ وجه از رد پیشنهاد لیورپول پشیمان نیست. او در تابستان با پیشنهاد 60 میلیون یورویی لیورپول مواجه شد و در ابتدا با آن موافقت کرد ولی ایمانول آلگواسیل، سرمربی رئال سوسیه‌داد، موفق شد نظر زوبیمندی را تغییر بدهد و این هافبک تصمیم گرفت در سن‌سباستین بماند. این در حالی است که رئال سوسیه‌داد که فصل گذشته به لطف قرار گرفتن در رتبه ششم لالیگا به لیگ اروپا راه یافت، در فصل جدید عملکرد چندان قابل قبولی نداشته و با دو برد در رده چهاردهم قرار دارد اما زوبیمندی همچنان تأکید می‌کند که انتخاب درستی داشته و از رد پیشنهاد لیورپول پشیمان نیست. زوبیمندی به نشریه نوتیسیاس گیپوزکوا گفت: «البته که از رد پیشنهاد لیورپول پشیمان نیستم. فلسفه من این است همیشه کاری که می‌خواهم را انجام دهم. بهترین تصمیم برای من این بود که در سوسیه‌داد بمانم، خوشحالم و آرامش خوبی دارم. پتانسیل سوسیه‌داد را می‌بینم و برای رقم زدن یک فصل خوب هیجان‌زده هستم.»

 

پیروز قربانی مربی ماه لیگ یک

 با اعلام حسین شمس، سخنگوی کانون مربیان فوتبال ایران، پیروز قربانی سرمربی فجر شهیدسپاسی، با توجه به امتیازات کسب شده در چهار هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال و آرای اعضای کانون، به عنوان مربی ماه نخست لیگ دسته اول فوتبال انتخاب شد. علی نظرمحمدی سرمربی بعثت کرمانشاه، رضا ربیعی سرمربی شهرداری نوشهر و وحید بیاتلو سرمربی آریو اسلامشهر، کاندیداهای کسب مربی ماه بودند که در نهایت قربانی به عنوان مربی ماه برگزیده شد.

جستجو
آرشیو تاریخی