اردوگاه آبی

پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال
مدیران استقلال تصمیم به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی گرفتند. در شرایطی که مبلغی از مطالبات آبی‌پوشان هنوز باقی مانده است و حتی جواد نکونام سرمربی سابق استقلالی‌ها هم چندباری در این‌باره انتقاد کرده بود، حالا مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس تصمیم گرفته‌اند تا دست به کار شده و بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال را بپردازند. این درحالی است که جواد نکونام بعد از حرف و حدیث‌های بسیار بالاخره از استقلال جدا شد و سهراب بختیاری‌زاده موقتاً هدایت آبی‌پوشان را برعهده گرفته است.
 

ادامه حرف و حدیث‌ها درباره استقلال- النصر
روایت‌ها درباره محل برگزاری بازی استقلال و النصر عربستان همچنان ادامه دارد. برخلاف اینکه اعلام شده است بازی شاگردان بختیاری‌زاده و النصر به میزبانی استقلال در تهران برگزار می‌شود، حالا در روزهای اخیر خبرهای زیادی مبنی بر انتقال بازی به جایی خارج از ایران مطرح شده است. این درحالی است که بعد از تکذیب رسانه‌های عربستانی، حالا خود باشگاه النصر هم لب به سخن گشوده و اعلام کرده است تا این لحظه درخواست بازی با استقلال در زمین بی‌طرف را نداده‌اند. برخلاف این صحبت‌ها اما داتو ویندسور دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که در حال رصد شرایط هستند و همه گزینه‌ها از جمله انتقال بازی به کشور ثالث را روی میز در اختیار دارند. درحالی که این بازی قرار است اول آبان به میزبانی استقلال و احتمالاً در ورزشگاه تختی برگزار شود، حالا باید دید مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای باقی‌مانده چه تصمیمی در این زمینه خواهند گرفت.
 

هوادار بدون برد به استقلال رسید
تیم هوادار بدون برد به استقبال استقلال می‌آید. در شرایطی که تیم استقلال در روزهای اخیر وضعیت نامطلوبی داشته و با 5 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد، تیم هوادار هم با شرایطی نسبتاً مشابه و با 3 باخت و 3 تساوی پا به این دیدار می‌گذارد. این درحالی است که سیدمهدی رحمتی سرمربی هواداری‌ها در نشست خبری قبل از بازی اعلام کرده است بدشانسی باعث شده که تا الان برد نداشته باشند. در شرایطی که مدیران استقلال تصمیم به تغییر کادرفنی استقلال گرفته و سهراب بختیاری‌زاده را جایگزین جواد نکونام کردند، حالا باید دید نوار نتایج ضعیف استقلال امروز قطع می‌شود یا شاگردان رحمتی بالاخره به اولین برد خود در لیگ برتر می‌رسند.
 

تغییر داور استقلال-هوادار در دقیقه نود
داور بازی هوادار و استقلال دقیقه نود عوض شد. در حالی که نام‌های دیگری برای قضاوت دیدار شاگردان بختیاری‌زاده و رحمتی در میان بود، مسئولان کمیته داوران لحظه آخر تصمیم به تغییر داور بازی گرفته و سیدرضا مهدوی را به عنوان گزینه نهایی اعلام کردند. همچنین فرهاد عروجی، محسن سلطانی و سعید رحیمی‌مقدم به عنوان کمک داوران و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان ناظر بازی در این رقابت حضور خواهند داشت. کوپال ناظمی و محمدحسین زاهدی‌فر هم در اتاق VAR به قضاوت خواهند پرداخت.
 

تمرینات بانشاط استقلالی‌ها
زیر نظر سرمربی جدید
استقلالی‌ها این روزها شروعی دوباره را تجربه می‌کنند. در حالی که جواد نکونام بعد از قیل و قال‌های فراوان بالاخره از تیم استقلال جدا شد، مدیران باشگاه سهراب بختیاری‌زاده را موقتاً جای او روی نیمکت باشگاه نشاندند. حالا بعد از این انتخاب تمرینات استقلال در روزهای اخیر بانشاط بیشتری نسبت به قبل برگزار می‌شود و اینطور که شنیده می‌شود، انگیزه‌ای دوباره در رگ‌های تیم استقلال تزریق شده بلکه تیم بتواند تحت هدایت بختیاری‌زاده نتایج قبل را جبران کرده و خود را در جدول لیگ برتر بالا بکشد.


دعوت کاکوتا به تیم ملی کنگو
روند دعوت گائل کاکوتا هافبک باشگاه استقلال به تیم ملی کنگو همچنان ادامه دارد. هافبک سابق چلسی و لاتزیو که در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال پیوست، در بازی‌های فیفادی پیش رو به تیم ملی کنگو دعوت شد تا روند حضور او در تیم ملی از زمانی که پا به استقلال گذاشته است، همچنان ادامه داشته باشد. کاکوتا تا سال ۲۰۱۳ برای تیم ملی زیر ۲۱ سال فرانسه بازی می‌کرد، اما از سال ۲۰۱۷ به تیم ملی کنگو رفت و در ۲۷ بازی توانسته ۳ گل به ثمر برساند.

جستجو
آرشیو تاریخی