ایمان عالمی: به کمک هواداران نیاز داریم

ایمان عالمی، سرپرست تیم استقلال درباره کنار رفتن نکونام از سرمربیگری استقلال به ذکر این نکات تأکید دارد: «علیرغم تمام تلاشی که دو طرف برای موفقیت استقلال انجام دادند، متأسفانه این موضوع منجر به استعفای نکونام و باعث شد در این مقطع او با تمام علاقه شدیدی که به استقلال دارد به خاطر خودش، باشگاه و هواداران تصمیم به جدایی بگیرد.»
عالمی این‌گونه از نکونام تعریف و تمجید کرد: «نکونام از سرمایه‌های ملی و باشگاه استقلال است. امیدوارم برخوردها طوری باشد که سوخته نشود. درعین حال به سهراب بختیاری‌زاده تبریک می‌گویم. او هم یکی از سرمایه‌های استقلال است. امیدوارم با تجربه و دانشی که دارد شرایط تیم را برای موفقیت، هموار کند و مطمئنم این اتفاق می‌افتد.»
سرپرست تیم استقلال در مورد بازی این هفته مقابل هوادار، گفت: «هوادار تیم بسیار قابل احترامی است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و دل هواداران را شاد کنیم. آنها همیشه کنار این باشگاه بوده‌اند. خواهش می‌کنم برای این بازی هم ما را تنها نگذارند. ما با تمام وجود برایشان می‌جنگیم. ان‌شاءالله با تلاش بچه‌ها از این به بعد بازی‌های زییایی را به نمایش می‌گذاریم تا هواداران خوشحال شوند.»
عالمی در پایان گفت: «بازی با هوادار می‌تواند نقطه عطف استقلال به نوار موفقیت در فصل جدید باشد و باید از فرصت این بازی نهایت بهره را ببریم.»

جستجو
آرشیو تاریخی