خبر و مصاحبه

فرماندار مشهد: دیدار ایران-قطر
به بهترین شکل برگزار می‌شود
سومین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ در فرمانداری مشهد برگزار شد. این جلسه با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر با حضور محسن داوری، فرماندار مشهد و دیگر مسئولان امنیتی و انتظامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. در این نشست رؤسای کمیته‌های مختلف ستاد از برنامه‌ریزی‌های گوناگون و تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مشهد مقدس سخن گفتند. فرماندار مشهد در این ستاد بر ضرورت برگزاری مطلوب این رویداد فوتبالی و میزبانی شایسته از تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر تأکید کرد. ۲۴ مهرماه جاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ به میزبانی ورزشگاه امام‌رضا(ع) مشهد مقدس برگزار خواهد شد.


بازدید مجدد ساکت
از چمن ورزشگاه امام رضا(ع)
تیم ملی ایران در تاریخ بیست‌وچهارم مهرماه در ورزشگاه امام‌رضا(ع) میزبان تیم ملی قطر خواهد بود و مسئولان این ورزشگاه از مدت‌ها قبل در تلاش هستند تا شرایط را برای میزبانی از این مسابقه فراهم کنند.
 محمدرضا ساکت، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون، روز چهارشنبه به مشهد سفر خواهد کرد تا بار دیگر از چمن این استادیوم بازدید کند و در جریان آخرین مراحل بهبود کیفیت ورزشگاه قرار بگیرد.


اعلام زمان قرعه‌کشی مقدماتی فوتسال جام ملت‌های زنان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۵ بانوان را اعلام کرد.
 بر این اساس قرعهکشی قرار است در سالن کنفدراسیون فوتبال آسیا در ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۶ مهرماه) در کوالالامپور مالزی برگزار شود. این در حالی است که هنوز زمان و مکان دقیق برگزاری مسابقات مشخص نیست.


یوسف‌خواه: توپم که به تیر خورد کور و کر شدم
انگار تقدیر من اینطور
رقم خورده بود
سجاد یوسف‌خواه بازیکنی بود که در جام جهانی فوتسال و در بازی با مراکش در ثانیه صفر توپش به تیرک دروازه خورد تا رؤیاهای ایران برای صعود به مراحل بالاتر جام جهانی فوتسال دود شود. او در این خصوص بیان داشت: «شب بعد از بازی خوابم نمی‌برد. چشمم را که می‌بستم پشت پلکم هم آن صحنه انگار پخش می‌شد. هنوز هم یادش می‌افتم قلبم تیر می‌کشد. اگر گل می‌شد خیلی چیزها فرق می‌کرد.»
 او افزود: «سعید احمدعباسی اولین نفری بود که من را بغل کرد و دلداری داد، اصلاً چیزی نمی‌دیدم و نمی‌شنیدم، در رختکن هم گریه‌ام بند نمی‌آمد، خیلی از بزرگترهای تیم دلداری دادند. آقا وحید هم همینطور ولی هر کاری می‌کردم نمی‌شد آرام بگیرم. وقتی داور پنالتی را اعلام کرد، آقا وحید به من گفت برو بزن! نگران هیچ چیزهم نباش! اگر به در و دیوار هم زدی من پشتت هستم! فقط تمرکز کن و بزن!... بدنم آماده بود، من ضربه را هم فنی زدم و هم خیلی محکم. شما بببیند توپ که به تیر می‌خورد تا کجای زمین می‌آید. اصلاً دروازه‌بان نتوانست واکنش نشان بدهد.»


بازدید مدیران سازمان برنامه و بودجه از ورزشگاه آزادی
عبدالرحیم سعیدی‌راد سرپرست امور فرهنگ، ورزش و گردشگری سازمان برنامه و بودجه، سعید وکیلی سرپرست امور نظام فنی و اجرایی کشور و تعدادی از مدیران سازمان برنامه و بودجه دیروز با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از آخرین وضعیت استادیوم یکصد هزار نفری بازدید به عمل آوردند. حسین طلا، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این جلسه اظهار داشت که عملیات مقاوم‌سازی ضلع غربی استادیوم فوتبال به پایان رسیده است، اما عملیات بهسازی و استانداردسازی همچنان ادامه دارد.
 کل مبلغ قرارداد مقاوم‌سازی، بهسازی و استانداردسازی ورزشگاه آزادی 1900 میلیارد تومان است. اعتبار در نظر گرفته شده برای امسال 1200 میلیارد تومان است که تا به امروز 600 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است. در مرحله نخست عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی که شامل ضلع غربی است، 22 زون مقاوم‌سازی، بازسازی و استانداردسازی خواهد شد.
 علاوه بر سکوهای تماشاگران، بازسازی کامل جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران، جایگاه‌ VIPها و CIPها، ایجاد فضای مدیاسنتر خبرنگاران و تونل ورودی و خروجی مجزای خبرنگاران نیز در دستور کار است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی