مصاحبه

رضایی: نساجی مدیون «پولی» است
محمدامین رضایی دروازه‌بان تیم شمس‌آذر درباره تساوی خانگی تیمش برابر نساجی گفت: «ما در این بازی فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم در طول 90 دقیقه 20 بار روی دروازه حریف حمله کردیم، ولی متأسفانه در گل زدن ناکام بودیم. ما واقعاً بدشانسی آوردیم و بابت این مساوی ناراحت شدیم، چون حق‌مان چیزی جز گرفتن سه امتیاز این بازی نبود.»  دروازه‌بان شمس‌آذر با تمجید از عملکرد همتای خود در نساجی یادآور شد: «نساجی چه در فصل گذشته و چه در شروع این فصل مدیون لوان پولی است. او واقعاً گلر باکیفیت و باکلاسی است و من به‌عنوان یک دروازه‌بان از پولی نکات خوبی را یاد می‌گیرم. او چند واکنش خیلی خوب در این بازی داشت و مانع از شکست تیمش شد.»


فدراسیون دستورالعمل خودش را نقض کرد
رجب‌زاده: بازی در زمین چمن مصنوعی خطرناک است
مهدی رجب‌زاده پس از دیدار هفته چهارم لیگ آزادگان مقابل مس شهر بابک از مشکلات بازی در چمن مصنوعی گفت: «چمن مصنوعی همین است و معمولاً کیفیت بازی را کاهش می‌دهد. بازی در این زمین خطرناک است و من در طول بازی ترس این را داشتم که بازیکنانم مصدوم شوند چون هم سفت است، هم توپ گیر می‌کند، هم پا گیر می‌کند و هر لحظه ممکن بود آسیب‌دیدگی شدید برای کسی رخ دهد.»  این در حالی است که فدراسیون فوتبال 20 فروردین سال جاری اعلام کرده بود، با توجه به اینکه چمن‌های مصنوعی موجود در ورزشگاه‌های لیگ یک، تأییدیه فیفا را ندارند و به جهت جلوگیری از مصدومیت‌های احتمالی به دلیل انجام بازی فوتبال روی چمن مصنوعی، از فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برگزاری مسابقات لیگ یک مانند مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه‌های دارای چمن مصنوعی ممنوع بوده و مسابقات صرفاً در ورزشگاه‌های دارای چمن طبیعی استاندارد برگزار خواهد شد. با این حال بر خلاف ابلاغیه فدراسیون فوتبال، مسابقات لیگ یک در چند شهر همچنان با چمن مصنوعی میزبانی می‌شود.


یک مهاجم خارجی جذب می‌کنیم
عبدی: دوست ندارم خیبر
به باخت عادت کند
مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد، درباره مسائل پیرامون این باشگاه مانند نتایج این تیم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر و همچنین برکناری رضا مهاجری از هدایت خیبر توضیح داد: ««تغییرات تیم ما لزوماً به این معنا نبود که بخواهیم همین هفته برنده شویم. اگر بازی با هوادار را کنار بگذاریم از 4 بازی دوامتیاز گرفته بودیم و الان هم از باختمان ناراحتم. حالا دوست ندارم تیم به باخت عادت کند. در نهایت به این جمع‌بندی رسیده بودم که باید تغییری در باشگاه ایجاد شود. درباره این موضوع در هیأت مدیره هم صحبت کرده بودیم. در این باره هم مسائل فنی دخیل بوده و هم مسائل دیگری که اجازه دهید درون خانواده خیبر بماند. منتها مسئولیت این تصمیم را برعهده گرفتم و از هواداران خواستم با حمایتشان به من و تیم کمک کنند. از آنها ممنونم که به من اعتماد دارند. در شروع کار با آقای مهاجری خوب کار کردیم، اما در دو بازی آخر روند تیم مثبت نبود و احساس کردم تیم در بحث کادرفنی باید تغییراتی داشته باشد. هیچ نظر شخصی هم در این مسأله دخیل نبود هر چند تمام تصمیمات کلان باشگاه به‌عهده بنده است.»
مالک باشگاه خیبر همچنین از جذب مهاجم خارجی خبر داد: «یک نفر جای خالی داریم که باید با جذب مهاجم خوب خارجی پر شود. امسال باشگاه ما حدود 240 میلیارد تومان برای جذب بازیکن و بالغ بر 700 میلیارد تومان در استانداردسازی و احداث دو ورزشگاه هزینه می‌کند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی