صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و شش - ۰۸ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و شش - ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۵

خبر و مصاحبه

 AFC سپاهان را جریمه کرد
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا آرای انضباطی‌اش را اعلام کرد. باشگاه سپاهان در مجموع ۳۰ هزار دلار جریمه نقدی شد که باید در ۳۰ روز آینده این مبلغ را پرداخت کند. بنا به اعلام AFC، هواداران سپاهان به دلیل پرتاب دو نارنجک در جریان بازی با شباب الاهلی قوانین مسابقات را نقض کردند.
 به همین خاطر باشگاه سپاهان برای نقض بند ۶۵.۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی به پرداخت ۱۳ هزار و ۷۵۰ دلار محکوم شد. این باشگاه همچنین باید ۱۰ هزار دلار بابت نقض بند ۳۵ و ۶۲۵۰ دلار بابت نقض بند ۶۴.۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی پرداخت کند.


هافبک ملوان:
قهرمانی دور از دسترس نیست
قائم اسلامی‌خواه، هافبک تیم فوتبال ملوان درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان می‌گوید: «سه امتیاز خیلی مهمی بود که کسب کردیم. نتیجه تلاشی که کادر فنی و بازیکنان انجام می‌دهند را داریم می‌گیریم. با این حال نیاز مبرم داریم که بیشتر از اینها تلاش کنیم، چرا که هنوز بازی‌های سختی در لیگ برتر در پیش داریم.»
اسلامی‌خواه در واکنش به شعار قهرمانی هواداران ملوان با اینکه هنوز هفته ششم لیگ به پایان رسیده، این طور می‌گوید: «تیم‌های لسترسیتی در انگلیس و استقلال خوزستان در ایران نشان دادند قهرمانی در دسترس هر تیمی است که تلاش کند. تازه این را در نظر بگیرید ملوان تیمی ریشه‌دار است که سابقه قهرمانی جام حذفی را هم در کارنامه دارد. فعلاً جایگاهی را برای خودمان در نظر نمی‌گیریم. فقط می‌خواهیم تلاش کنیم و بازی به بازی پیش برویم.»


شکایت اشکان دژاگه
 از فولاد
اشکان دژاگه ستاره پیشین تیم ملی ایران که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را هم در اختیار داشت، پس از بدعهدی باشگاه فولاد در پرداخت مطالباتش، از این باشگاه شکایت کرده است. گفته می‌شود دژاگه حدود سه میلیارد تومان از فولاد طلبکار است و با وجود گذشت دو سال از حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان خوزستانی، این رقم به او پرداخت نشده است. دژاگه همچنین مدعی طلب از باشگاه تراکتور است اما فعلاً در این مورد اقدام قانونی انجام نداده و امید دارد تا محمدرضا زنوزی طلب او را پرداخت کند.

جستجو
آرشیو تاریخی