صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و پنج - ۰۷ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و پنج - ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۶

خبر

اورونوف از شنبه در تمرین گروهی
اوستون اورونوف که غیبتش در دیدار دربی موجب نگرانی هواداران پرسپولیس شده بود حالا به بهبودی کامل رسیده. البته این بازیکن در تمرین بعد از دربی هم در تمرینات گروهی شرکت نداشت اما از روز شنبه قادر است در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند به همین دلیل در صورتی که گاریدو بخواهد و صلاح ببیند این وینگر ازبکستانی در مقابل پاختاکور، تیم کشور خودش بازی خواهد کرد.


کنعانی در آستانه محرومیت
کنعانی این هفته با زدن گل سه امتیازی در دربی روی ابرها سیر می‌کند، اما دریافت کارت زرد برابر استقلال باعث خواهد شد که او مجبور باشد با احتیاط بیشتری در لیگ برتر بازی کند‌. او در دیدار مقابل فولاد و آلومینیوم با کارت زرد جریمه شده بود و به دلیل در آوردن پیراهنش بعد از گلزنی به استقلال نیز کارت زرد گرفت تا به این ترتیب در آستانه یک جلسه محرومیت باشد. نکته جالب اینکه کنعانی در دیدار مقابل الاهلی نیز کارت گرفته بود تا در چهار بازی متوالی با کارت زرد داوران جریمه شده باشد.


عالیشاه غایب قطعی مقابل پاختاکور
امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که با پیروزی در دربی رکورد 16 بازی بدون باخت را در این بازی تجربه کرد و نبازترین بازیکن تاریخ این باشگاه در دربی لقب گرفت در بیست دقیقه پایانی دربی با آسیب‌دیدگی ناگهانی و اجباری به ناچار از بازی بیرون رفت. این مصدومیت قطعاً امید را از بازی با پاختاکور محروم خواهد ساخت و باید دید تا بازی شنبه آینده مقابل چادرملو آماده
خواهد شد یا نه.


ضیافت ناهار در رستوران سیدجلال
بعد از پیروزی دربی و کسب سه امتیاز شیرین سرخپوشان، اعضای این تیم در رستوران سیدجلال حسینی، فرصتی برای یک دورهمی پیش از تقابل با پاختاکور به دست آوردند. اعضای تیم پرسپولیس دیروز ناهار را  کنار یکدیگر و در حضور کادرفنی صرف کردند. تیم پرسپولیس دو روز بعد از دربی درحالی یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشت که بلافاصله بعد از انجام تمرین بازیکنان این تیم به همراه کادرفنی راهی رستوران شدند که البته در این ضیافت خبری از مدیران باشگاه و افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس نبود.


پورعلی‌گنجی تمرین کرد
سرخپوشان پایتخت که در یک بازی قابل قبول و کسب سه امتیاز در شهر اراک به برتری رسیده بودند، پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه جمعه برای بازی برابر پاختاکور در ورزشگاه شهیدکاظمی آغاز کردند. پیش از شروع تمرین، گاریدو، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و ضمن تقدیر مجدد از تلاش آنها در دربی برنامه‌های تمرینی و تیمی را برای آنها تشریح کرد. سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند.
بازیکنان اصلی در دیدار با استقلال، در مرحله ریکاوری تمرین کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه زیر نظر کادرفنی، تمرین نسبتاً سنگین و شادابی را انجام دادند. راندو در قالب سه گروه، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون‌تیمی در دستور کار قرار گرفت. مرتضی پورعلی‌گنجی در بخشی از تمرینات گروهی شرکت داشت و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. اوستون اورونوف و امید عالیشاه زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادرفنی قرار گرفتند. حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه، دیروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و عملکرد آنها را زیر نظر داشت و در خصوص شرایط تیم دقایقی با افشین پیروانی صحبت کرد.


کریم باقری در دوقدمی  بازگشت
رضا درویش که به دلیل عدم تمدید قرارداد کریم باقری در مقطعی زیر فشار شدید هواداران قرار داشت، حالا قصد دارد او را به پرسپولیس بازگرداند و این اتفاق ویژه را رقم بزند. شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس موافقت خود را با این موضوع اعلام کرده تا عملاً از سوی باشگاه منعی برای بازگشت باقری وجود نداشته باشد.
نکته مهم اینکه احد میرزایی عضو جدید هیأت مدیره پرسپولیس نیز با توجه به همشهری بودن با کریم باقری، می‌تواند این بازگشت را تسهیل کند و خود او نیز ابراز امیدواری کرده تا اگر مشکلی برای بازگشت باقری وجود داشت، این موضوع را حل و فصل کند که در این صورت گام بزرگی برای باشگاه پرسپولیس برداشته است. همچنین به نظر می‌رسد مذاکره پرسپولیس با کریم باقری آغاز شده و طرفین نظر مثبت خود را برای امضای قرارداد اعلام کرده‌اند و باشگاه پرسپولیس قصد دارد تا یکی-دو هفته آینده (اگر منعی وجود نداشته باشد) او را به کادرفنی
بازگرداند.

جستجو
آرشیو تاریخی