خبر و پیش بازی

مخاطب خاص ستاره سپاهان در ایران
محمدی کابوره، سفیر بورکینافاسو در ایران، در حاشیه سفری که به اصفهان داشت، با برایان دابو، بازیکن بورکینافاسویی تیم فوتبال سپاهان، دیدار کرد. در این دیدار که حَمَده بامبارا، رایزن اول سفارت بورکینافاسو در ایران و کلنل کریم ویلی از اعضای سفارت نیز حضور داشتند، سفیر بورکینافاسو در ایران در حاشیه این دیدار از حضور برایان دابو در تیم سپاهان ابراز خشنودی کرد و گفت، حضور در این تیم برای او خوشحال‌کننده است. او همچنین در بخشی از صحبت‌های خود گفت که همیشه برای تماشای بازی برایان دابو مسابقات سپاهان‌ را تماشا می‌کند.


فولاد خوزستان- ذوب‌آهن
باکیفیت و تاکتیکی
دو تیم با شرایط خوبی به مصاف هم می‌روند. فولاد هفته گذشته در تهران هوادار را شکست داد و ذوب‌آهن هم در اصفهان سپاهان را متوقف کرد. تقابل یحیی گل‌محمدی و محمد ربیعی، دو مربی جوانی که شاگردان‌شان توپ را بیشتر روی زمین به حرکت درمی‌آورند و انتظار می‌رود امروز هم بازی باکیفیتی را از دو تیم شاهد باشیم. سه امتیاز برای تیم اصفهانی تعداد تیم‌های مدعی در بالای جدول را بیشتر خواهد کرد. اما اگر فولاد برنده بازی شود آن وقت یحیی خودش را به تیم‌های مدعی نزدیک‌تر می‌بیند.


شمس‌آذر صفر – نساجی صفر
امان از وزش باد
وزش باد در زمان بازی تأثیر زیادی روی کیفیت کار دو تیم گذاشته بود. دقیقه 5 حامد پاکدل از میانه میدان با دروازه‌بان شمس‌آذر تک به تک شد و محمدامین رضایی با سیوی فوق‌العاده توپ را مهار کرد. دقیقه 27 ارسال علی آزادمنش روی دروازه نساجی با ضربه سر آزاده به سمت دروازه نساجی رفت و لوان پولی با واکنش تماشایی توپ را مهار کرد. دقیقه 68 مجتبی فخریان یک موقعیت استثنایی را از دست داد و لوان پولی باز هم ناجی دروازه نساجی بود. دقیقه 82 باز هم ارسال‌های مرگبار آزادمنش این بار با ضربه سر فخریان همراه شد و توپ از روی خط برگشت داده شد. دقیقه 86 باز هم ارسال آزادمنش با ضربه سر فخریان همراه شد و توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی