صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و پنج - ۰۷ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و پنج - ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۳

خبر

 قهرمانی جهان
 سهم پرورش اندام ایران
ایران قهرمان رقابت‌های جهانی بدنسازی کیش شد. هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی مردان جهان رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برای نخستین بار به میزبانی ایران در جزیره کیش برگزار شد.
قبل از شروع این رویداد نمایندگان ۶۵ کشور جهان در کنگره فدراسیون جهانی در جزیره کیش حاضر شدند و رقابت ورزشکاران در رشته‌های مختلف از سه‌شنبه تا پنجشنبه برگزار شد.
در پایان تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران با ۵۱ طلا، ۵۲ نقره، ۵۰ برنز (مجموع ۱۵۳ مدال) با اختلاف از رقبا قهرمان هر سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان شد.


حذف زودهنگام شهسواری
 در گرنداسمش
ندا شهسواری با شکست برابر اسلواکی در رقابت‌های تنیس روی میز گرنداسمش پکن، خیلی زود از جدول مسابقات حذف شد. در مرحله اول مقدماتی، ندا شهسواری در مصاف با تاتیانا کوکولکووا از اسلواکی با حساب ٣ بر صفر شکست خورد و از صعود به مرحله دوم مقدماتی بازماند. شهسواری که اولین حضور خود در رقابت‌های تنیس روی میز گرنداسمش را تجربه می‌کرد با رنکینگ ١٩٧دنیا در مقابل حریف اروپایی خود که رنکینگ ١٢٢دنیا را در اختیار داشت، شکست خورد.


تنیس روی میز
در آخرین اردوی آسیایی
آخرین اردوی تیم ملی بانوان تنیس روی میز برای قهرمانی آسیا دیروز آغاز شد. پریناز حاجیلو، شیما صفایی، مهشید اشتری، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری، پنج ملی‌پوش حاضر در این اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی ‌در کمپ بین‌المللی شهید عضدی تهران پیگیری می‌کنند. مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۱۵ لغایت ۲۲مهرماه به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود.


هفتمی؛ آخرین امید سایپا
در جام باشگاه‌های آسیا
تیم والیبال زنان سایپا بعد از پنجمین باختش در جام باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده ویتنام، امروز برای هفتمی، هشتمی مسابقه می‌دهد.
تیم والیبال زنان سایپا که در دور مقدماتی با باخت مقابل فیلیپین، ژاپن و ویتنام به دور حذفی رسید، در این مرحله هم نتیجه‌ای جز باخت مقابل نماینده قزاقستان نگرفت.
 با این باخت تیم نیلوفر حجتی دیروز در مرحله تعیین جایگاه پنجم تا هشتم دوباره به مصاف نماینده ویتنام رفت و پنجمین باخت را هم گرفت، با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازات ۲۵-۱۶، ۲۵-۱۱ و ۲۷-25. این تیم امروز در آخرین روز و آخرین امیدش که هفتمی باشگاه‌های آسیاست، به مصاف برنده بازی هنگ‌کنگ وفیلیپین می‌رود.


لیگ هندبال زیر ذره‌بین رافائل

رافائل کاستلو سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران برای تماشای مسابقات لیگ برتر به ایران می‌آید. مسابقات لیگ از ۱۵ مهر با حضور ۱۰ تیم و دیدار تیم‌های مس کرمان و نیروی زمینی کازرون قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل در کرمان آغاز می‌شود و طبق قرار فدراسیون سرمربی اسپانیایی تیم ملی نظاره‌گر این بازی است.
سرمربی تیم ملی برای چند هفته به تماشای تمامی دیدارهای لیگ برتر خواهد پرداخت و بازیکنان را برای تیم ملی گزینش می‌کند. در ضمن قرار است به محض ورود این سرمربی، کادرفنی تیم‌های پایه و همچنین دستیاران رافائل نیز مشخص شوند.


شهریار؛ میزبان اردوی هاکی
دومین مرحله اردوی تیم ملی هاکی سالنی برای جام جهانی امروز به میزبانی شهریار شروع می‌شود.
تیم ملی هاکی سالنی مردان که با قهرمانی آسیا جواز جام جهانی را گرفته، در گروه B با تیم‌های آرژانتین قهرمان قاره امریکا، آلمان قهرمان قاره اروپا و مالزی همگروه است.
 30 هاکی‌باز طبق برنامه از امروز برای 8 روز در شهریار زیر نظر رجب نورانی و همکارانش تمرین می‌کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی