در حاشیه

ینس لمان دستگیر شد

ینس لمان سنگربان پیشین تیم ملی آلمان، به‌دلیل رانندگی پس از مصرف مشروبات الکلی دستگیر شده است. طبق اعلام نشریه بیلد آلمان، این اتفاق در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد دوشنبه رخ داد که پلیس خودروی دروازه‌بان پیشین آرسنال را متوقف می‌کند و او را در حالتی غیرعادی می‌بیند و اقدام به گرفتن تست الکل می‌کند. لمان 54 ساله هم که تحت‌تأثیر مصرف مشروبات الکلی در مراسم سالانه اکتوبرفست آلمان قرار داشت، با رفتارهایش شک پلیس را به یقین تبدیل می‌کند. با این حال تست تنفس گرفته‌شده نتیجه‌ای معتبر نمی‌دهد و بنابراین از سنگربان پیشین ژرمن‌ها نمونه خون گرفته می‌شود و به‌واسطه آن تخلف وی برای رانندگی در حالت مستی محرز می‌شود. در پی اثبات تخلف لمان و به‌دستور دادستان رسیدگی‌کننده به این پرونده، پلیس گواهینامه رانندگی او را ضبط می‌کند. لمان در فاصله سال‌های 2003 تا 2008 از دروازه آرسنال محافظت کرد. او به‌جز توپچی‌ها، برای تیم‌های شالکه، میلان، بوروسیا دورتموند و اشتوتگارت هم بازی کرد.

 

استارت یزدانی از یک ماه دیگر

حسن یزدانی، ستاره کشتی ایران و دارنده ۱۰ مدال طلا، نقره و برنز المپیک و جهان، پس از جلسه دیروز خود با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، درباره شرایط جسمانی‌اش پس از جراحی کتفی که داشته، گفت: «برای هماهنگی کارها به فدراسیون آمدم.
 با هماهنگی که از سوی دکتر کیهانی یکی از بهترین متخصصان جراحی زانو و پزشک تیم‌های ملی صورت گرفت، وقت عمل از پروفسور پاسکال بویلو از بهترین جراحان کتف دنیا در مؤسسه جراحی ترمیمی نیس فرانسه گرفته شد و در ادامه نیز توسط فدراسیون کشتی تمامی کارهای مربوطه انجام پذیرفت تا در بهترین شرایط کتف آسیب‌دیده خود را مورد عمل جراحی قرار دهم.
 طبق گفته پزشک معالج، عمل خوبی را انجام دادم و از یک ماه دیگر برنامه فیزیوتراپی که به من داده‌اند را آغاز خواهم کرد. قرار است بعد از گذشت 6 ماه، مجدداً برای ویزیت و بررسی پیشرفت روند درمانی به فرانسه سفر کنم و تمامی برنامه‌ها زیر نظر فدراسیون انجام خواهد شد. جا دارد به صورت ویژه از اقدامات انجام شده تشکر کنم.»

جستجو
آرشیو تاریخی