مصاحبه و خبر

یاسین هم به لیست دربی نرسید
 اورونوف به اراک نرفت، صادقی خط خورد
کاروان پرسپولیس بعد ازظهر دیروز و ساعتی بعد از انجام تمرین با یک پرواز چارتر به اراک رفت. بعد از پرواز پرسپولیس مشخص شد اوستون اورونوف اصلاً با تیم به اراک نرفته است. این اتفاق از آنجا مهم بود که با وجود غیبت اورونوف در تمرین آخر برخی خبرها حکایت از آن داشت که حتی اگر او با تیم تمرین نکرده باشد، احتمال بازی کردنش در دربی با در نظر گرفتن تست نهایی وجود دارد و اصلاً شاید پرسپولیس می‌خواهد حریفش را فریب دهد اما حالا مشخص است که وینگر ازبک قطعاً به این بازی نخواهد رسید. نکته جالب اینجاست که غیر از اورنوف، سعید صادقی که بعد از بازی قبلی از نیمکت‌نشینی ناراحت شده بود هم از لیست دربی خط خورده است. مرتضی پورعلی‌گنجی هم مطابق انتظار به لیست این بازی نرسید. ضمن اینکه سهیل صحرایی مدافع میانی جوان پرسپولیس هم دربی را به خاطر محرومیت از دست داد.
نکته اینجاست که ساعاتی بعد از حرکت پرسپولیس به سمت اراک گفته شد یاسین سلمانی هم به فهرست 20 نفره پرسپولیس برای دربی نرسیده است که خط زدن نام این بازیکن بعد از حضور چند دقیقه‌ای‌اش مقابل آلومینیوم اراک و اینکه تصور می‌شد شرایط برای او بهتر شده عجیب بود.


حسرت گندوز؛ دربی در آزادی
الکسیس گندوز دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس درباره دربی و اولین تجربه‌اش در این مسابقه بزرگ می‌گوید: شنیده‌ام که دربی بازی بزرگی در ایران و حتی آسیاست. هیچ تیمی کار راحتی ندارد اما برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی نمی‌کند با کدام رقیب بازی دارد. باید مثل بقیه بازی‌ها برای برد به میدان برویم و قدرتمان را نشان دهیم. خیلی دوست داشتم که این بازی در ورزشگاه بزرگ آزادی باشد. من در الجزایر تجربه بازی مقابل تماشاگران پرتعداد را داشته‌ام و خوب بود که این بازی هم در یک ورزشگاه بزرگ برگزار می‌شد تا هواداران لذت بیشتری ببرند.
او درباره دو کلین‌شیتش در دو بازی اخیر هم گفته است: البته که از اینکه گلی دریافت نکردیم، خوشحالم اما به اتفاقات فردی توجهی ندارم و گل‌ نخوردن یک کار تیمی بوده که با تلاش همه به دست آمده است. من و بقیه بازیکنان سعی می‌کنیم در هر بازی از دروازه محافظت کنیم اما مهم‌تر از آن بردن و کسب سه امتیاز است تا در پایان فصل بتوانیم شادی را به هواداران‌مان هدیه کنیم.


تمرین آخر بدون اوستون و مرتضی
بازیکنان پرسپولیس دیروز بعد از جلسه فنی و انتقال نکات لازم از سوی سرمربی و تشریح برنامه‌های تیم، کار خود را از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. کار با توپ در قالب چند گروه، آغازگر تمرین سرخپوشان بود و پس از آن، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، فوتبال هدفمند و مرور برنامه‌های تاکتیکی به مدت یک ساعت در دستور کار قرار گرفت. بنا بر اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس مرتضی پورعلی‌گنجی و اوستون اورونوف زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی قرار داشتند. با این شرایط مشخص شد مصدومیت اورونوف برطرف نشده و او به احتمال 99درصد دربی را از دست داده است. در تمرین آخر قبل از دربی بازیکنان در بخش‌های مختلف تمرین، با روحیه‌ای بالا و شادابی خاصی شرکت داشتند و بعد از پایان تمرین و استراحتی کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز اختصاصی، تهران را به مقصد اراک ترک کنند.


درویش: می گوید 20 اورونوف داریم
رضا درویش در جمع خبرنگاران و در آستانه دربی گفت: این بازی هم مانند بازی‌های دیگر فقط سه امتیاز دارد اما برخی‌ها حساسیت را بیش از حد می‌کنند.
مهم این است که تیم ما آماده و قبراق است و امیدواریم ۳امتیاز بازی را بگیریم. وی در مورد هتل مشترک پرسپولیس و استقلال در اراک، گفت: این موضوع هم به زیرساخت‌ها بازمی‌گردد، وقتی اراک فقط یک هتل پنج ستاره دارد، چه کار باید کنیم؟ نمی‌توانیم شب تهران بخوابیم و صبح راهی شویم.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد غیبت احتمالی اورونوف گفت: من از گاریدو نقل قول می‌کنم، او گفت، ما ۲۰ اورونوف داریم. اگر اورونوف نباشد این‌طور نیست که پرسپولیس فلج شود. اگر برسد بازی می‌کند و اگر نرسد دیگران بازی می‌کنند. درویش در خصوص بخشش محرومیت مهرداد محمدی و اینکه گفته می‌شود شاید در این بازی به میدان برود، گفت: مرتبه اولی نیست که از این کارها می‌شود، مگر سه ساعت مانده به مهلت ارسال لیست برای لیگ آسیا سقف قراردادها را افزایش ندادند؟ اما بعید می‌دانم این اتفاق رخ بدهد چرا که غیرقانونی است، از سازمان لیگ هم پرسیدم، گفتند، این‌طور نیست.
 

جستجو
آرشیو تاریخی