اردوگاه آبی

جدایی سهرابیان قطعی شد
 آرمین سهرابیان مدافع استقلالی‌ها پیج رسمی باشگاه را آنفالو کرد. این روزها بحث جدایی مدافع استقلالی‌ها از جمع آبی‌پوشان به یکی از سوژه‌های اصلی باشگاه تبدیل شده است. در حالی که روزهای قبل شائبه‌های زیادی در این باره و حتی احتمال پیوستن این مدافع به سپاهان به گوش رسیده است حالا سهرابیان با آنفالو کردن پیج رسمی باشگاه به این شایعات قوت بخشیده و به نظر می‌رسد مدافع جنجالی استقلالی‌ها رفتنی است. تا این لحظه سهرابیان و باشگاه استقلال واکنشی رسمی نسبت به این موضوع نداشته‌اند و حالا باید دید در روزهای آینده چه تصمیمی در این باره گرفته خواهد شد و جدایی او قطعی خواهد شد یا نه.


خبری از بخشش چشمی نیست
تلاش‌های استقلال برای بخشش کارت قرمز روزبه چشمی مدافع کلیدی خود همچنان به در بسته خورده است. از آنجایی که مدافع استقلالی‌ها در بازی مقابل نساجی با دریافت کارت قرمز از حضور در دربی محروم شده است حالا در روزهای قبل مسئولان باشگاه تلاش کرده‌اند تا این موضوع را به کمیته استیناف بکشانند بلکه محرومیت او بخشیده شود اما به رغم این تلاش‌ها اتفاقی در این زمینه صورت نگرفته است و مسئولان کمیته استیناف به آبی‌ها اعلام کرده‌اند که دیگر پیگیر این موضوع نباشند چرا که طبق قوانین لیگ برتر ایران، امکان بخشش این‌گونه محرومیت‌ها وجود ندارد. بنابراین مهره کلیدی استقلالی‌ها فردا یکی از غایبان اصلی آبی‌پوشان در دربی خواهد بود.


اردوی یک‌روزه استقلال در اراک
استقلالی‌ها امروز راهی اراک می‌شوند. در فاصله 24 ساعت مانده به دربی حساس پایتخت آبی‌پوشان بعد از انجام آخرین تمرینات خود در تهران راهی اراک خواهند شد. طبق شنیده‌ها شاگردان نکونام روز مسابقه هم تمرینی سبک در محوطه هتل خواهند داشت تا آخرین نکات لازم برای تقابل حساس با پرسپولیس به آنها گوشزد شود. استقلال در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که با 6 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و برای بالاکشاندن خود و همچنین فرار از حواشی قطعاً امروز به برد مقابل پرسپولیس نیاز دارد. دو تیم تا به حال در 103 بازی مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که 27 برد سهم سرخپوشان و 26 پیروزی هم سهم آبی‌پوشان بوده، همچنین 50 بازی هم تساوی کشیده شده است.


حضور نمایندگان استقلال
در جلسه پیش از دربی
نمایندگان باشگاه استقلال صبح دیروز در جلسه هماهنگی دربی شرکت کردند. شمارش معکوس برای برگزاری دربی صد و چهارم شروع شده است و درحالی که چیزی به این تقابل حساس باقی نمانده است، نمایندگان آبی‌پوشان در نشست هماهنگی دربی حضور پیدا کردند. این اولین بار است که تقابل بین سرخابی‌ها خارج از تهران برگزار می‌شود و طبیعتاً این موضوع حساسیت‌ها را افزایش داده است. در همین راستا هم جلسه هماهنگی دربی با حضور نمایندگان استقلال و پرسپولیس برگزار شد تا نکات لازم در این باره به دو تیم گوشزد شود.


بازگشت گلزن به دربی
حضور محمد حسین مرادمند در ترکیب اسقلال برای دربی قطعی به نظر می‌رسد. از آنجایی که روزبه چشمی مدافع کلیدی استقلالی‌ها با دریافت کارت قرمز از حضور در دربی محروم شده است و با توجه به آمار گلزنی این بازیکن در تاریخ دربی‌های پایتخت، احتمالاً نکونام او را به میدان خواهد فرستاد. در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن مرادمند در ترکیب اصلی آبی‌پوشان حضور خواهد داشت و به نظر می‌رسد که در بدبینانه‌ترین حالت ممکن، حتی اگر به زمین نیاید، در ترکیب 22 نفره حضور داشته و روی نیمکت آبی‌پوشان خواهد نشست. حالا باید دید جواد نکونام فردا از این بازیکن استفاده خواهد کرد یا گزینه دیگری رو می‌کند.
 

جستجو
آرشیو تاریخی