خبر

ادای احترام به جان‌باختگان معدن طبس در دربی پایتخت
۵۰ - ۵۰، سهم هواداران سرخابی
دو تیم استقلال و پرسپولیس در چهارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم خواهند رفت. به همین خاطر دیروز جلسه‌ای با حضور مسئولان ذیربط برگزار و درمورد بلیت‌فروشی تصمیم‌گیری شد. با اعلام محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی، در این جلسه قرار شد برای بلیت‌فروشی از 70درصد ظرفیت ورزشگاه استفاده شود و به همین دلیل 8هزار بلیت فروخته خواهد شد. تقسیم‌بندی تماشاگران نیز در این مسابقه به صورت 50-50 انجام می‌شود. با توجه به ظرفیت فیزیکی ورزشگاه و همچنین به دلیل نبودن زیرساخت‌های لازم برای تفکیک سکوها، امکان حضور بانوان برای این بازی وجود ندارد. علاوه بر این قرار شد تا پیش از مسابقه دربی، قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت به مناسبت ادای احترام به درگذشتگان حادثه معدن طبس اعلام می شود.


عبدی: پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است
 تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا از چهارم مهرماه با تیم‌های ملی لائوس، مغولستان و هندوستان در گروه G بازی خواهد کرد. ملی‌پوشان جوان کشورمان دیروز جشن پیراهنی را در هتل محل اقامت خود در شهر وینتیان لائوس برگزار کردند. در این مراسم که با حضور تمام اعضای حاضر در کاروان تیم همراه بود، حسین عبدی سرمربی تیم جوانان بیان داشت: «بهترین اتفاق برای فوتبالیست‌ها پوشیدن پیراهن تیم ملی است. حدود شش تا هفت سال پیش چنین کار مشابهی را انجام دادیم اما باید بگویم اگر خودمان را همچون یک خانواده بدانیم، بهترین شب برای عمر فوتبالی من و شما بازیکنان همین است. تیم ملی جای خوب‌ها و بهترین‌ها نیست بلکه جای نخبه‌هاست.»


ممبینی پیگیر تیم ملی نوجوانان در قطر
تیم فوتبال نوجوانان ایران اردوی آماده‌سازی خود را در اردوی دوحه قطر پیگیری می‌کند. بر همین اساس دیروز هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون در تماس با محمود پازوکی، مدیر تیم نوجوانان پیگیر آخرین وضعیت تیم در این اردو شده و برای شاگردان عباس چمنیان آرزوی موفقیت کرد. دبیرکل فدراسیون از هماهنگی‌های لازم با فدراسیون قطر جهت فراهم شدن شرایط مناسب برای تیم نوجوانان در دوحه خبر داد. پازوکی نیز ضمن توضیح شرایط تیم در این اردو، از تلاش‌های مجموعه فدراسیون فوتبال برای فراهم کردن کیفیت بالای برگزاری این اردو تقدیر به عمل آورد.


قضاوت عرب براقی در چلنج لیگ آسیا
مسابقات گروه E چلنج‌لیگ آسیا از ۶ تا ۱۲ آبان ماه به میزبانی مغولستان در شهر اولان‌باتور درحالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا امیر عرب‌براقی به عنوان داور وسط و امیرمحمد داودزاده به عنوان کمک برای قضاوت در این رقابت‌ها انتخاب شده‌اند. همچنین داورانی از کشور کره‌جنوبی و هنگ‌کنگ نیز برای قضاوت در این مسابقات حضور دارند.
 

اعلام آخرین وضعیت جسمانی نبی
پیش از دیدار ایران و امارات در چهارچوب انتخابی جام جهانی در العین بود که مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال دچار ایست قلبی شد و در بیمارستانی در العین بستری شد. در همین راستا یک منبع آگاه در مورد آخرین وضعیت نبی در کشور امارات گفت: «خدا را شکر یکی از دستگاه‌ها از نبی جدا شده است. تا الان سه عمل جراحی روی او انجام شده و باید بگویم که به لطف پروردگار حال او رو به بهبودی است. آقای نبی زمانی که در العین بود به خواب مصنوعی رفت، اما از زمانی که در ابوظبی بستری شده دیگر در خواب مصنوعی نیست.»


محکومیت استقلال توسط سرپرست و مربی جوانان
آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران دیروز درحالی صادر شد که باشگاه استقلال در دو پرونده محکوم به پرداخت مطالبات دو عضو کادرفنی تیم‌های پایه‌ خود شده است. فدراسیون فوتبال توضیحی درباره اشخاص شاکی از باشگاه استقلال نداشته، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که محمد براتی، سرپرست و روح‌الله حداد، مربی که طی فصل 03-1402 در تیم جوانان فعالیت داشتند، رأی محکومیت آبی‌ها را گرفته‌اند. در رأی کمیته تعیین وضعیت آمده: «با توجه به شکایت محمد براتی از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ 900میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 34میلیون و 650هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. علاوه بر این در پی شکایت روح‌الله حداد ماهینی از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 19میلیون و 250هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.»

جستجو
آرشیو تاریخی