خبر و مصاحبه

تکرار بازی هوادار - فولاد خوزستان
به گزارش تسنیم، تیم‌های فوتبال هوادار تهران و فولاد خوزستان دیروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه همای تهران به مصاف هم رفتند. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که روز شنبه دو تیم در چهارچوب دیداری از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفته بودند و شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.


هدیه‌ ساکت به پنج بازیکن
نساجی قائمشهر در یکی از بهترین نمایش‌های این فصل خود توانست در نهایت به تساوی مقابل استقلال رضایت دهد. آنها دو بار مقابل استقلال پیش افتادند و در نهایت اما به تساوی ۲-۲ رسیدند و یک امتیاز ارزشمند را به نام خود کردند. این تیم در دیداری تدارکاتی به مصاف پاس و شمس‌آذر قزوین رفت. ساکت الهامی که باوجود  از دست دادن دو امتیاز از عملکرد کلی تیم و بازیکنانش رضایت داشت، در تمرین دیروز برای قدردانی از آنها به پنج بازیکن هدیه داد. مرصاد سیفی، بازیکن جوان و مازنی نساجی قائشمهر که اولین حضورش در این فصل را در ترکیب این تیم پشت‌سر گذاشت ازجمله بازیکنانی بود که مورد تمجید ساکت الهامی قرار گرفت و هدیه‌ای از وی دریافت کرد. دیگر بازیکنانی که با توجه به عملکردشان مورد تمجید قرار گرفتند، فرزاد زامهران، سام دلیر، حامد پاکدل و منصور باقری بودند.


مدیرعامل هوادار: بدشانسی هوادار هم به پایان می‌رسد
هوادار و فولاد در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف یکدیگر رفتند که بنفش‌پوشان یک نمایش تاکتیکی را ارائه دادند اما در روزی که تیرهای دروازه نیز با هواداری‌ها سر ناسازگاری داشته و چندین موقعیت گلزنی را نیز بازیکنان هوادار به هدر دادند، فولادی‌های پرستاره روی یک غفلت و در حالی که بنفش‌ها 10نفره به کار خود ادامه می‌دادند، دروازه هوادار را گشودند و امتیازات کامل بازی را از تهران به اهواز سوغات بردند. محمدجواد رحیمی، مدیرعامل باشگاه هوادار، درباره عملکرد هوادار معتقد است: «نمایش شجاعانه بازیکنان هوادار در دیدار مقابل فولاد و در شرایطی که حریف متمول‌مان به لحاظ فنی حرف آنچنانی برای گفتن در زمین نداشته است، از تلاش، انگیزه و خودباوری مضاعف تیمی‌مان حکایت دارد که با اتحاد در مجموعه و به رهبری سرمربی عزیز و باتجربه و دستیارانش و دیگر همکاران‌مان به دست آمده است.» او حرف‌هایی با اعضای تیمش دارد: «واقعیت آن است که همگی ما و شما روزبه‌روز به تیمی که در حال ساخته شدن است امیدوارتر شده‌ایم، پس تردید نداشته باشید در هفته‌های آینده بدشانسی‌ها نیز با ادامه همین روند صعودی فنی‌تان به پایان می‌رسد و فاصله‌های بسیار ناچیز پیش آمده را جبران نموده و جدول لیگ برتر را نیز واقعی‌تر خواهید کرد.»


رزاق‌پور:یک پرچم دو امتیاز از ما گرفت
 ابوالفضل رزاق‌پور مدافع گل‌گهر درباره تساوی تیمش مقابل مس رفسنجان می‌گوید: «بازی خیلی خوبی بود و دو تیم بازی قشنگی ارائه دادند و ما در مجموع از تیم خوب مس رفسنجان برتر بودیم.  موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم و برنده بازی باشیم اما شانس با ما یار نبود.» او با اشاره به عملکرد داوری و استفاده نکردن از سیستم VAR می‌گوید: «ما در هفته اول هم روی یک صحنه بحث‌برانگیز گل خوردیم.  این هفته هم یک گل کاملاً سالم به ثمر برساندیم، اما این اشتباهات طبیعی است و همان‌طور که بازیکن اشتباه می‌کند، داور هم اشتباه می‌کند. VAR آمده تا این اشتباهات را جبران کند و اصلاً عادلانه نیست که برخی شهرها و برخی تیم‌ها این سیستم را داشته باشند اما تیم ما یا حتی مس رفسنجان که امکانات خیلی خوبی دارند، نتوانند از آن استفاده کنند. ما اینجا مجموعه خیلی خوبی داریم و می‌توانیم از این امکانات استفاده کنیم. فکر می‌کنم در حق تیم‌هایی که VAR ندارند، ظلم می‌شود و در این بازی هم دیدید که دو امتیاز را خیلی راحت و با یک پرچم از دست دادیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی