منتظر محمد بدقولی کرد

رجاییان: یامگا ثانیه آخر نساجی را انتخاب کرد

محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال مخالف پرداخت 2 میلیارد برای میزبانی دربی بوده، می‌گوید: «اگر قبول ندارند نیایند، هرچند استقلال تا الان چنین حرفی به ما نزده است. با همان مبلغ 2 میلیارد موافقت کردند.
الان یک استادیوم معمولی را برای تمرین به ما اجاره می‌دهند، 400 میلیون تومان می‌گیرند. این مبلغ اجاره که اعلام کردیم برای برگزاری یک مسابقه رسمی است و این ورزشگاه در حال حاضر بهترین چمن کشور را دارد.» او درباره شایعاتی مبنی بر مخالفت او و سرمربی برای جذب یامگا اینطور می‌گوید: «آدم‌های مریض زیاد هستند. از روز اول که یامگا قرار بود به تمرین ما بیاید، افراد مختلف با من تماس گرفتند. من هم با سرمربی هماهنگ و اعلام کردم این بازیکن به تمرین می‌آید. حسینی هم گفت بیاید ولی به من اعلام کرده‌اند چشمش مشکل دارد. بعد از اینکه یامگا آمد، در رسانه‌ها گفتند بدون هماهنگی سرمربی رفته اما واقعاً اختلافی بین ما وجود نداشت. حسینی عملاً انسان نکته‌سنج و ذره‌بین به‌دستی است. واقعاً اگر به جمع‌بندی صددرصد نرسد، ریسک نمی‌کند. در مورد یامگا با توجه به اطلاعات مختلفی که دیگران به حسینی داده بودند مانند اینکه بازیکن بینایی خودش را از دست داده، خیلی سخت قبول می‌کرد که به باشگاه ما بیاید ولی در نهایت پذیرفت. حتی قرارداد هم برای یامگا فرستادیم ولی  در ثانیه آخر با خطیر به جمع‌بندی رسید و یامگا به نساجی رفت.»
 رجاییان درباره وضعیت منتظر محمد می‌گوید: «ما تنها باشگاهی بودیم که با این بازیکن مذاکره کردیم و پای میز نشستیم. توافقاتی هم صورت گرفت اما او قول داده بود که مثلاً دوشنبه برای بستن قرارداد بیاید ولی چهارشنبه آمد. چون حسینی نگران شده بود ممکن است بازیکن نیاید، طالب ریکانی را در پست او جذب کردیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی