مظلومی: کمیته ملی پارالمپیک باعث شد ورزشکاران حرف ما را گوش ندهند

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان از عملکرد بعضی رشته‌ها ناراضی است. مظلومی با اشاره به عملکرد ورزشکاران اعزامی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان به بازی‌های پارالمپیک، گفت: «در مجموع از نتایج به دست آمده در پارادوومیدانی، پاراجودو و گلبال راضی نیستم.»
رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان درباره تک‌مدال نقره‌ای که پاراجودو گرفت، گفت: «از این مدال خیلی راضی نیستیم چون باید طلا می‌شد. موسی غلامی دیگر پاراجودوکار اعزامی هم به خاطر آسیب‌دیدگی با یک برد و یک باخت به کار خود پایان داد. غلامی بعد از پاراآسیایی با پارگی رباط صلیبی مواجه شد به گونه‌ای که باید ۹ ماه استراحت می‌کرد اما اینطور تشخیص دادند که می‌تواند در پارالمپیک شرکت کند اما خب نتوانست نتیجه خوبی کسب کند.»
مظلومی با اشاره به پاراجودو و حواشی ایجاد شده پیرامون این رشته پیش از پارالمپیک، از دخالت‌های کمیته ملی پارالمپیک انتقاد کرد: «دخالت در امور تیم باعث شد کنترل این رشته و تیم ملی آن از دست ما خارج شود به گونه‌ای که ورزشکار حرف‌مان را گوش نمی‌کرد. کمیته ملی پارالمپیک مسئولیت کار ستادی دارد و نباید در امور فنی دخالتی می‌کرد. با این حال به مسائل مربوط به پاراجودو ورود شد و به نوعی مربی ما را کنار گذاشتند. نتیجه هم سرپیچی ورزشکار از حرف‌های فدراسیون شد اما حالا ما باید پاسخگوی عملکرد پاراجودوکاران در پاریس باشیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی