صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه - ۰۱ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه - ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

نکونام در دیوار آگهی شد

در هفته‌های اخیر، جواد نکونام، سرمربی باشگاه استقلال، با چالش‌ها و نقدهای زیادی از جانب هواداران مواجه شده است. نتایج نه‌چندان مطلوب این تیم در لیگ برتر باعث شده تا طرفداران این باشگاه بشدت نگران وضعیت تیم محبوب خود باشند. در این وضعیت بحرانی، هواداران استقلال به روشی جالب و در عین حال انتقادی اقدام به اعتراض کرده‌اند. اخیراً هواداران خشمگین استقلال با استفاده از سایت دیوار که یک پلتفرم فروش و خرید آنلاین است، اقدام به انتشار متون طنز و انتقادی درباره جواد نکونام کرده‌اند. این حرکت نشان‌دهنده نارضایتی عمیق طرفداران از عملکرد تیم و عدم نتیجه‌گیری مطلوب است. آنها با استفاده از این سایت، به خلق محتوای طنزآمیز پرداخته و به نوعی جواد نکونام را به چالش کشیده‌اند. نکونام که پیش از این به عنوان یک بازیکن با تجربه ملی و باشگاهی شناخته می‌شد، این روزها زیر فشار شدید انتقادات قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که این انتقادات نه‌تنها ناشی از نتایج اخیر، بلکه مرتبط با انتظارات بالای هواداران از یک مربی باسابقه‌ای چون او است. هواداران استقلال همواره علاقه‌مند به ثبات و موفقیت در تیم خود بوده‌اند و احساس می‌کنند نیاز به تغییراتی در نحوه مدیریت و استراتژی‌های بازی وجود دارد. در این شرایط جواد نکونام باید به فکر راهکارهایی برای برگرداندن اعتماد هواداران و بهبود نتایج تیم باشد.

 

به یاد  هوادار فقید ملوان

درگذشت یکی از هواداران ملوان در حین تقابل ملوان و سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر، یکی از تلخ‌ترین اتفاقات چند سال اخیر فوتبال ایران بود و دیدار هفته پنجم انزلی‌چی‌ها برابر شمس‌آذر هم تحت‌تأثیر این اتفاق ناگوار قرار گرفت که کیت مشکی بازیکنان این تیم که منقش به جمله «تا ابد یکی کمتریم» بود، بارزترین واکنش باشگاه ملوان به این اتفاق ناگوار تلقی می‌شد. همچنین هواداران ملوان در دقیقه ۲۰ با فریاد «خائفی روحت شاد»، یاد این هوادار ابدی ملوان را زنده نگه داشتند و لحظات غم‌انگیزی را خلق کردند اما در میان تصاویر منتشر شده از فضای متأثرکننده سن‌سیروس، عکسی از دختران متوفی روی سکوهای این استادیوم، جلب توجه می‌کرد که با در دست داشتن بنری با جمله «امروز، با چشمای ما ببین بابا» سوگواری خود را به نمایش گذاشتند.

 

آرنولد در اندیشه خرید نانت

نشریه «اکیپ» مدعی شد، ترنت الکساندر آرنولد بازیکن انگلیسی لیورپول، از طریق یک صندوق سرمایه‌گذاری که توسط پدرش اداره می‌شود، می‌خواهد باشگاه نانت را بخرد و مالک این تیم فرانسوی شود. ارزش پیشنهادی این باشگاه فرانسوی ۱۴۰ میلیون یورو برآورد می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی