بهترین شروع قوی سپید در تاریخ لیگ برتر

ملوان، مدعی غیرمنتظره

محمدرضا رحیم پور
خبر‌نگار

 
ملوان بندرانزلی بعد از پشت سر گذاشتن اتفاقات تلخ هفته گذشته مبنی بر درگذشت یکی از هواداران قدیمی و همچنین شکست مقابل سپاهان در اصفهان، با برتری دو بر صفر مقابل شمس‌آذر قزوین موفق به کسب دهمین امتیازش در فصل جاری رقابت‌ها شد و حالا بالاتر از پرسپولیس، تراکتور و استقلال و پشت سر سپاهان در جایگاه دوم قرار دارد.
 تقابل سعید دقیقی و مازیار زارع یکی از جذابیت‌های هفته پنجم لیگ برتر بود، مربیانی که شناخت خوبی به تیم حریف داشتند و مدتی را با بازیکنان تیم حریف زندگی‌کرده‌ بودند؛ شروع فصل و اردوی آماده‌سازی ملوان‌ها با سعید دقیقی بود و در نقطه مقابل شمس‌آذر هم با مازیار زارع شروع کرد تا هر دو مربی ارتباط خاصی با بازیکنان داشته باشند و این یکی از نکات جالب توجه این مسابقه بود.
هر ۲ گل این دیدار را محمدرضا رضایی در دقایق ۱۸ و ۲۸ برای ملوان به ثمر رساند و ملوان با این پیروزی به رکورد صددرصد برد در دیدارهای خانگی طی فصل جاری رسید.
این تیم طی هفته‌های اخیر تیم‌های گل‌گهر سیرجان و چادرملوی اردکان را نیز در خانه شکست داده بود.
شاگردان مازیار زارع این فصل یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ برتر بوده‌اند و با اتکا به ترکیبی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه در لیگ امسال توانسته‌اند در قامت یک مدعی ظاهر شوند.
 تیم ملوان فوتبالی روی زمین و تهاجمی ارائه می‌دهد و با حضور جوانان پرانگیزه‌ای مثل محمدرضا رضایی، که در دیدار گذشته نمایش خیره‌کننده‌ای از خود به ثبت رساند، توانسته در جایگاه دوم جدول حضور داشته باشد.
پیش از این رضا غندی‌پور ۱۹ساله هم برای ملوان دبل کرده بود و این دومین دبل بازیکنان جوان این تیم در پنج هفته ابتدایی لیگ است که به نظر می‌رسد زیر نظر مازیار زارع انگیزه‌ای مضاعف پیدا کرده‌اند و همین موضوع نشان می‌دهد ملوان می‌تواند یکی از شگفتی‌سازان لیگ باشد.
 البته هنوز برای قضاوت خیلی زود است چرا که این تیم فصل گذشته هم با مهدی تارتار شروعی امیدوارکننده داشت اما در میانه راه با افتی مقطعی روبه‌رو شد و فصل را در میانه جدول به پایان رساند.
حالا باید منتظر ماند و دید آیا آتشی که مازیار زارع و تیمش در انزلی روشن کرده‌اند تا چه زمانی شعله‌ور خواهد ماند.

جستجو
آرشیو تاریخی