خبر و مصاحبه

کمیته فنی باشگاه سپاهان تشکیل جلسه می‌دهد
تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان سطح دو آسیا در اردن به مصاف الوحدات، تیم نه‌چندان قدرتمند اردنی رفت که شاگردان ژوزه مورایس نتوانستند حداقل امتیاز این دیدار را هم کسب کنند و با باخت 2 بر یک به خانه بازگشتند تا روند سریالی باخت‌های طلایی‌ها در آسیا همچنان ادامه داشته باشد. اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه، دستور برگزاری جلسه کمیته فنی باشگاه سپاهان متشکل از پیشکسوتان فوتبال اصفهان و سپاهان را در رده‌های نسلی دادند تا شرایط تیم بررسی شده و مشاوره فنی به کادر این تیم داده شود تا روند سپاهان در رقابت‌های پیش‌رو حساب‌شده‌تر پیش رود.


جعفری: از الان درباره رتبه ملوان نباید حرف زد
رضا جعفری مهاجم تیم فوتبال ملوان با اشاره به مصدومیت ابتدای فصلش می‌گوید: «من در تابستان دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ شدم و حتی قصد داشتم پایم را جراحی کنم. فقط چند جلسه در زمان سعید دقیقی تمرین کردم. من در لیست بازی با گل‌گهر نبودم و سه روز قبل از بازی با استقلال تمرین کردم تا شرایط پایم را بسنجم. بعد که پای مصدوم بهبود پیدا کرد و مازیار زارع شرایط تمرینی‌ام را دید، به من گفت خودت را برای بازی با استقلال آماده کن.» او درباره گلی که به استقلال زده می‌گوید: «خدا را شکر در بازی مقابل استقلال نمایش خوبی داشتم و توانستم گلزنی کنم. باتوجه به اینکه از نظر بدنی کمی عقب‌تر بودم از فرصت تعطیلی فیفادی استفاده کردم، تا از نظر بدنی آماده‌تر شوم، از این به بعد شرایط بهتری خواهم داشت. در مورد گلزنی هم مهم نیست که من گل بزنم یا شخصی دیگر، مهم موفقیت تیم فوتبال ملوان است. در حال حاضر سوم جدول هستیم، اما از الان نمی‌شود روی رتبه حساب باز کرد و باید همین روند را ادامه دهیم.»


مدافع آلمانی مسی شد
مدافع آلمانی باشگاه تیرول که فصل گذشته در لیگ اتریش حضور داشته به مس رفسنجان پیوست. کوفی یبواه شولز مدافع باتجربه و بلندقامت آلمانی با نظر محرم نویدکیا و امضای قراردادی به مدت یک فصل به جمع نارنجی‌پوشان مس رفسنجان ملحق شد. این مدافع ١٨٨سانتیمتری با توانایی بازی در دو پست دفاع میانی و دفاع چپ سابقه حضور در لیگ فوتبال باشگاه‌های یونان و سوییس را نیز دارد و فصل گذشته در ٣٠ مسابقه لیگ اتریش برای تیرول به میدان رفته است. کوفی به عنوان سومین بازیکن خارجی فصل جدید مس رفسنجان پس از رونی وانکوای کامرونی و سباستین اسپاهیو، ملی‌پوش آلبانیایی به جمع شاگردان محرم نویدکیا پیوسته و نارنجی‌پوشان را در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی همراهی می‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی