خبر

 اصفهان مقصد بردبار
محمدرضا بردبار بازیکن تیم فوتبال ملوان با اعضای این تیم شمالی وداع کرد. این بازیکن در حال انجام امورات اداری برای ترک باشگاه ملوان است و مازیار زارع موافقت خود را برای جدایی بازیکن اعلام کرده است. این بازیکن 20 ساله در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند، مورد توجه سپاهان است و احتمالاً بزودی راهی این باشگاه خواهد شد.

 
جعفری در راه آلومینیوم
باشگاه آلومینیوم اراک براساس درخواست مجتبی حسینی درصدد جذب رحمان جعفری مهاجم تیم فوتبال تراکتور است. جعفری با حضور دو مهاجم خارجی تراکتور و همچنین نفراتی مثل امیرحسین حسین‌زاده و مهدی عبدی در فاز تهاجمی این تیم، شانس زیادی برای بازی ندارد. بر همین اساس مهاجم 27ساله تراکتور تمایل به جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی دارد و این در حالی است که باشگاه آلومینیوم اراک خواهان جذب او شده است. ظاهراً مذاکرات نهایی باشگاه اراکی با باشگاه تراکتور درحال انجام شدن است تا انتقال رحمان جعفری به تیم مجتبی حسینی نهایی شود.

 
جریمه نقدی 4 باشگاه لیگ برتری
کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد. در پی شکایت علی تاج‌الدین از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 300میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11میلیون و 550هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. در پرونده شکایت میلاد زرین از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 19میلیون و 250هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 2میلیارد و 500میلیون ریال قرار رد صادر کرد. با توجه به شکایت محسن قربانی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 900میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 34میلیون و 650هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک‌میلیارد و 100‌میلیون ریال قرار رد صادر کرد. در پی شکایت رحیم مهدوی زهیوی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ هفت‌میلیارد و 500میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 280میلیون و 640هزار و 560ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

جستجو
آرشیو تاریخی