صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و پنج - ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و پنج - ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

 بازگشت هاشمی‌نسب تأیید نشد
مسئولان باشگاه استقلال خبرها درباره بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به کادر فنی استقلال را تا این لحظه تأیید نکرده‌اند. طی روزهای اخیر بارها درباره احتمال بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به استقلال خبرهایی در رسانه‌ها منتشر شده است اما مسئولان باشگاه استقلال تا زمانی که جواد نکونام درخواست بازگشت هاشمی‌نسب به کادر فنی را مطرح نکند، برای بازگشت این مربی اقدامی نخواهند کرد. در واقع دلیل اینکه باشگاه استقلال موضوع بازگشت هاشمی‌نسب را تأیید نکرده، این است که از طرف نکونام درخواستی نشده است.


بازدید دوباره از ورزشگاه
با توجه به اینکه برای نخستین بار است ورزشگاه شهدای قدس تهران میزبانی یک بازی از لیگ نخبگان را برعهده خواهد داشت، مسئولان برگزاری مسابقات لیگ نخبگان آسیا روز گذشته بار دیگر از محل برگزاری این بازی بازدید کردند. نکته بسیار پر اهمیتی که وجود دارد این است که مسئولان ورزشگاه در ماه‌های اخیر تلاش بسیاری در این راستا کرده‌اند تا ورزشگاه شهدای قدس شهر تهران که در جنوب غربی پایتخت واقع شده، مهیای میزبانی از یک بازی بین‌المللی شود. بدون شک اگر مسئولان مربوطه در این راستا اقدامات اساسی انجام دهند، این ورزشگاه از لحاظ آمادگی وضعیت بهتری را تجربه خواهد کرد و چه بسا تعداد میزبانی‌ها در این ورزشگاه افزایش یابد.


خطر زیلیکیچ رفع شد
با توجه به اینکه زیلیکیچ بازیکن بوسنیایی سابق استقلال به یک تیم جدید ملحق شده، خطری از جانب این بازیکن بابت شکایت احتمالی استقلال را تهدید نخواهد کرد. لمیدن زیلیکیچ پس‌ از جدایی از استقلال به تیم نووی پازار تیم سیزدهم لیگ برتر شانزده تیمی صربستان پیوسته و این بدان معنا است که با استقلال به توافقات لازم دست یافته تا از این منظر دیگر مشکلی به وجود نیاید. اگر زیلیکیچ به تیمی نمی‌رفت طبق قانون باشگاه استقلال ناچار به پرداخت غرامت به این بازیکن بود و یا باید مانند ماجرای استراماچونی همه دستمزدش را در فصلی که برای این تیم بازی نکرده وعضو باشگاهی غیر از استقلال هم نبوده می‌پرداخت اما به هر حال خطر از بیخ گوش استقلالی‌ها رفع شد.


انتقاد روشن از دستیاران نکونام
 حسن روشن بر این باور است که جواد نکونام در فصل جاری به جامی نخواهد رسید. پیشکسوت باشگاه استقلال با اینکه مهر تأیید می‌زند بر نتایجی که نکونام در فصل گذشته با استقلال به دست آورد و او را با وجود قهرمان نشدن مورد ستایش قرار می‌دهد، اما در عین حال معتقد است که سرمربی کنونی تیم استقلال در فصل جاری به جایگاه رفیعی دست نخواهد یافت. دلیل روشن برای بیان این انتقاد اعضای کادر فنی استقلال است. روشن می‌گوید: «نکونام دستیاران خوبی ندارد. آنها کیفیت لازم را ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند به سرمربی استقلال کمک کنند.» پیشکسوت استقلال در عین حال وضعیت پرسپولیس را بهتر از استقلال توصیف کرده و با اینکه اعتقاد دارد استقلال فصل پیش فوتبال خوبی بازی کرد، اما در فصل جاری شانسی برای نکونام و همکارانش در استقلال قائل نیست.


نشست خبری در ورزشگاه شهدای قدس
براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در تهران قرار است نشست خبری بازی استقلال و الغرافه طبق برنامه‌ریزی انجام شده در ورزشگاه شهدای قدس تهران برگزار شود. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که همچنان روی نحوه برگزاری این بازی در ورزشگاه شهدای قدس تردیدهایی وجود دارد. با این حال تصمیم‌گیران زمان نشست خبری نکونام را ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷ و نشست خبری پدرو مارتینز سرمربی الغرافه را از ساعت ۱۹ تا ۱۹:۳۰ در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای قدس اعلام کرده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی