خبر و مصاحبه

استقبال سرمربی  از برنامه فشرده
گاریدو درباره بازی‌های فشرده تیمش که قرار است هر چهار روز یک بار به میدان برود گفت: به نظر من این یک اتفاق مثبت برای ما خواهد بود چرا که می‌توانیم به بازیکنان بیشتری فرصت بازی بدهیم. وقتی که برنامه بازی‌ها سه روز یک بار باشد، این یک ضرورت است که از کل بازیکنان استفاده کنید و به بعضی از آنها فرصت بازی دهید چرا که ما یک اسکواد بزرگ داریم و باید از آن استفاده کنیم. ما در پیش‌فصل به سختی روی بحث بدنسازی کار کردیم تا در این مقطع زمانی که هر سه، چهار روز یک بار بازی داریم آماده باشیم. بنابراین این تقویم برای ما مثبت خواهد بود و بازیکنان باید انگیزه مناسب داشته باشند و کسی که در زمین است نهایت تلاشش را بکند چرا که ما همین را از بازیکنان می‌خواهیم.


جریمه صدمیلیونی عیسی
کمیته انضباطی مهاجم نوک پرسپولیس را
صد میلیون تومان جریمه کرد. در حکم مربوط به این بازیکن آمده آل‌کثیر بعد از بازی با فولاد در بخشی از مصاحبه خود اظهارت غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت مطابق با دستورالعمل ابلاغی به باشگاه‌ها انجام داده است. البته آل‌کثیر و باشگاه پرسپولیس یک هفته وقت دارند به این رأی اعتراض کنند.


شهرقدس میزبان پاختاکور
کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه شهرقدس را به عنوان میزبان دیدار پرسپولیس – پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا معرفی کرد. این بازی نهم مهر از هفته دوم لیگ نخبگان برگزار خواهد شد.
طبق گفته داود رفعتی تمام بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ نخبگان که سرخ‌ها میزبان هستند حداقل تا پایان آذرماه در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.


اولین تمرین مهری با پرسپولیس
سرخپوشان ایران، پس از یک روز استراحت، تمرین دیروز خود را از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۷۰ دقیقه انجام دادند. بازیکنان ابتدا به سالن بدنسازی رفتند و به مدت ۲۰ دقیقه به کار با وزنه و وسایل و تمرینات کششی پرداختند.
اعضای تیم در ادامه به زمین چمن رفتند و در این بخش به راندو، حفظ توپ و فوتبال هدفمند پرداختند.
اتفاق خاص این تمرین به نخستین حضور سعید مهری مربوط می‌شد که به تازگی قرارداد خود را منعقد کرد و دیروز مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت و کار خود را با تیم استارت زد. گاریدو برای این تمرین، ۶ بازیکن را در اختیار نداشت. ملی‌پوشان و مرتضی پورعلی‌گنجی هم فعلاً برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال می‌کنند.


پورعلی‌گنجی دویدن را شروع کرد
مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن ملی پوش پرسپولیس که چندی قبل به دلیل مصدومیت در یکی از تمرینات پرسپولیس شرایط بازی کردن را از دست داده خوشبختانه مصدومیتش برطرف شده است اما این مسأله به آن معنا نیست که شرایط این بازیکن برای بازی با الاهلی مهیا شده است. آخرین خبر از مدافع پرسپولیس اینکه پورعلی‌گنجی دویدنش را شروع کرده  و شرایطش بهتر شده  اما با این وجود هنوز در تمرینات گروهی شرکت نمی کند و احتمال بازی کردن و مهیا شدن شرایطش برای بازی آینده پرسپولیس در لیگ نخبگان ضعیف  به نظر می‌رسد.


داداش‌زاده: با به کار بردن کلمه یاغی مخالفم
بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص به کار بردن واژه یاغی برای بازیکنانی که بین دو تیم سرخابی جابه‌جا شدند، می‌گوید: من با به کار بردن واژه یاغی در مورد بازیکنانی که از پرسپولیس به استقلال و بالعکس از استقلال به پرسپولیس رفتند اصلاً موافق نیستم چون به هر حال معتقدم بازیکن در مقطعی  ممکن است در وضعیتی قرار بگیرد که  شرایط او را به سمت تیم مقابل سوق دهد. حالا ممکن است این مسأله به دلیل موارد مالی باشد یا بازیکن در شرایطی قرار بگیرد که ترجیح می‌دهد تیمش را تغییر دهد. به همین دلیل نباید چنین انتقالی را خیلی بزرگ کنیم و بازیکنی که بین دو تیم سرخابی جابه‌جا می‌شود را یاغی بدانیم. بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص جذب سعید مهری هم گفت: به هیچ وجه نباید گفت این بازیکن یاغی است، او از استقلال به تیمی در قبرس رفته و از آن تیم هم به پرسپولیس آمده است. البته که من خیلی موافق حضورش نبودم و معتقدم اسدبیگی به حضور در تیم پرسپولیس و شکل بازی و شرایط هواداران و تعامل با آنها عادت کرده بود. داداش‌زاده در خصوص خرید مهاجم جدید خارجی پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس به یک سانترفوروارد بلندقامت نیاز داشت و حتماً به خرید یک مهاجم نیاز بود اما ما شناختی از بازیکن جدید نداریم به همین دلیل نمی‌توانیم در خصوص او قضاوت کنیم اما امیدوارم به لحاظ فنی بتواند نیاز تیم را در خط حمله خصوصاً گلزنی برطرف کند.

جستجو
آرشیو تاریخی