دوست داشتم بازیکنان جدید زودتر اضافه شوند

گاریدو: اسدبیگی شانسی برای بازی نداشت

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاهش درباره پایان نقل و انتقالات این تیم گفت: «در نهایت یک اسکواد خیلی خوب داریم‌. اگر بخواهم از مهاجمان شروع کنم، بازیکنان خوبی در این خط مثل علیپور ‌و آل‌کثیر و اخیراً ژوائو داریم. مهاجمان خیلی خوبی هستند که امکان گزینه‌های مختلف در حمله را به تیم می‌دهند چرا که بازی‌های پرتعدادی در لیگ‌های مختلف داریم. اورونوف، صادقی و فرشاد وینگرهای خوبی هستند که داریم و الان هم خوشحالیم چرا که امید عالیشاه از مصدومیت برگشته و خیلی مهم است. همچنین وحید امیری و سلمانی را داریم که از یک مصدومیت طولانی‌مدت برگشته است. اکنون سعید مهری و سرلک که هافبک خوبی است، مسعود و سروش را داریم. متأسفانه سینا از جمع ما خارج شد چرا که در این بخش رقابت بسیار بالایی داشتیم. من برای سینا احترام قائلم. او یک بازیکن خوب، حرفه‌ای و یک انسان خوب است اما من با او صحبت کردم و گفتم که شانس زیادی برای بازی نخواهی داشت و شاید برایت بهتر باشد که در تیم دیگری باشی تا بازی کنی. بهترین آرزوها را برایش دارم چرا که نشان داد یک شخصیت حرفه‌ای دارد‌.»
گاریدو ادامه داد: «در این خط ما آلترناتیوهای خیلی خوبی داریم مثل خدابنده‌لو و سمیر. نمی‌خواهم کسی را فراموش کنم اما بازیکنان باکیفیتی در این بخش داریم. برای ما خیلی مهم بود که میلاد در پست مدافع چپ اضافه شود و بازیکن خوبی برای ماست. در دفاع مرکزی ما گئورگی، کنعانی، فرجی، مرتضی و صحرایی را داریم و وضعیت‌مان در این پست خوب است و در پست مدافع راست هم ایوب و یعقوب را داریم که روند خوبی دارند. الکسی، اسدی و رفیعی را هم درون دروازه داریم و از نگاه من ترکیب خیلی خوبی از بازیکنان را در اختیار داریم. باشگاه در دو ماه گذشته روی جذب بازیکنان جدید کار می‌کرد. البته که من دوست داشتم بازیکنان جدید زودتر اضافه شوند و کارم با داشتن همه بازیکنان در روز اول راحت‌تر است، اما این را درک می‌کنم که فوتبال حرفه‌ای همین است و این شرایط طبیعی است. باید درک کنیم که بعضی اوقات انتقال در لحظات پایانی انجام می‌شود اما مهم‌تر این است که آنها به تیم اضافه شوند. بنابراین همان‌طور که پیش از این گفتم ما در راه درستی هستیم. بازیکنانی که به تازگی اضافه می‌شوند مثل سعید و لوکاس برایشان آسان‌تر خواهد بود که با تیم هماهنگ شوند و اینکه گزینه‌های جایگزین خیلی خوبی هم داریم.»
گاریدو گفت: «حالا یک پیام مهم برای بازیکنان داریم و آن این است که رقابت بالایی در تیم برای بازی کردن وجود خواهد داشت. آنها باید نهایت توانشان را بگذارند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند چرا که مهره‌های خوب زیادی داریم‌. پس ما نیاز به انگیزه بالا از طرف بازیکنان داریم چرا که بعضی اوقات شما در ترکیب قرار می‌گیرید و بعضی اوقات نه، پس باید همیشه آماده باشید تا زمانی که بازی کردید صد درصد توان را بگذارید. چرا که در نهایت ما بازی‌های زیادی در پیش داریم و باید برای کسب جام‌ها تلاش کنیم. باید آماده باشیم که هر بازی را ببریم و مشتاق باشیم برای کسب جام‌ها‌.»
جستجو
آرشیو تاریخی