خبر و مصاحبه

حکم برائت برای یحیی گل‌محمدی
اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد با مصاحبه تند سرمربی تیم میهمان همراه شد. یحیی گل‌محمدی به اعلام نکردن پنالتی در نیمه اول اعتراض داشت و این مسأله را با مصاحبه تند بعد از بازی نشان داد. با این حال اظهارات یحیی گل‌محمدی از سوی کمیته انضباطی مصداق اظهارات غیرتی و خارج از حوزه مسئولیت تلقی نشده تا حکم برائت برای سرمربی فولاد صادر شود. جالب اینکه ناظر بازی در پرونده خود علیه یحیی گزارش نوشته بود و ابلاغیه کمیته انضباطی هم به دست او رسید اما در نهایت یحیی حکم تبرئه خود را دریافت کرد.


نوری: خیلی زود جبران می‌کنیم
امیر نوری کاپیتان آلومینیوم درباره نتایج تیمش در سه بازی ابتدایی فصل می‌گوید: «در بازی اول و در گرمای شدید خوزستان یک امتیاز از استقلال خوزستان گرفتیم و در بازی دوم هم در دقیقه 96 از نساجی گل خوردیم و به نتیجه تساوی رسیدیم. در دیدار با مس رفسنجان نیز زمانی که بازی مساوی بود، یک پنالتی از دست دادیم که اگر گل می‌شد، قطعاً شرایط متفاوت می‌شد. فکر می‌کنم تا حدودی بدشانس بودیم و باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. فصل گذشته در چهار بازی ابتدایی 9 امتیاز گرفتیم، ولی پایان خوبی نداشتیم. امسال هم در ابتدا زیاد خوب نتیجه نگرفتیم، اما قطعاً در ادامه وضعیت تغییر خواهد کرد. درست است که کم امتیاز گرفتیم، ولی در بازی‌های بعدی جبران خواهیم کرد و امیدوارم از بازی با هوادار بردهای ما شروع شود.» او به آینده تیمش امیدوار است: «ما تیم خوبی داریم و جوان‌های آلومینیوم هم انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند. ما نگران نیستیم و تمام هدف‌مان این است که رتبه آلومینیوم در جدول نسبت به فصل گذشته بهتر باشد.»


عباس‌زاده از نساجی اخراج شد
با تصمیم کادر فنی نساجی، عباس‌زاده حق حضور در تمرینات را ندارد و باید تکلیفش با این تیم مشخص شود. پس از بازی دوستانه پرسپولیس و نساجی، سیامک نعمتی با انتشار عکسی در فضای مجازی با عنوان «خانه من» به بازی با تیم پیشین خود واکنش نشان داده بود و در ادامه محمد عباس‌زاده با انتشار عکس ورزشگاه وطنی به نوعی به سیامک نعمتی طعنه زده بود که باعث شده بود برخی هواداران نساجی از سیامک نعمتی انتقاد کنند. کاپیتان نساجی برای دومین بار در طول فصل جاری از این تیم اخراج شد.
شاهرخ بیانی مربی نساجی، در واکنش به حواشی پیش آمده بین سیامک نعمتی و محمد عباس‌زاده می‌گوید: «سیامک نعمتی ۸ سال در پرسپولیس بازی کرده بود و در استوری خود به خاطراتش در این تیم اشاره داشت. عباس‌زاده به عنوان کاپیتان تیم با انتشار استوری علیه نعمتی واکنش نشان داد. نمی‌خواهیم حاشیه در تیم ما باشد. برای همین عباس‌زاده که بازیکن محبوبی در تیم است در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته و می‌خواهیم همه چیز با خوبی و خوشی به پایان برسد. تا زمانی که مشکل عباس‌زاده در کمیته انضباطی حل شود در اختیار باشگاه است. او می‌توانست به نعمتی زنگ بزند و موضوع را بپرسد، نه اینکه جواب او را با گذاشتن استوری بدهد.»


حاجی‌پور: شیرآلات ورزشگاه را می‌دزدند
از نگاه مدیر تیم استقلال خوزستان، چمن ورزشگاه غدیر اهواز بهترین چمن استادیوم‌های فوتبال کشورمان است. البرز می‌گوید: «ورزشگاه غدیر بهترین چمن ایران را دارد. چند بخش زمین خالی از چمن است که پیمانکار گفت می‌خواهد ابتدا چمن پایداری پیدا کند و بعد قطعه‌گذاری کنیم. 95 درصد زمین سالم و یکپارچه است. اما اگر شیرآلات را از الان نصب کنیم، آن را می‌دزدند. ما چنین مشکلاتی داریم و شیرآلات را روز آخر نصب می‌کنیم.» مدیر تیم استقلال خوزستان در مورد سایر بخش‌های ورزشگاه غدیر که نیاز به مرمت داشت، این طور می‌گوید: «اتاق ناظران و داوران و رختکن‌ها، فضاهایی است که به آن نیاز داریم و مشکلی ندارند. یک سالن بزرگ برای نشست خبری داریم که در حال تکمیل آن هستیم و نشست‌های خبری تا آن زمان در یک سالن دیگر برگزار می‌شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی