صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سی و شش - ۰۸ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سی و شش - ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

کمک مربی عصبانی به مهار جیمی‌جامپ  دردسرساز

دیدارهای دور دوم رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، با یک اتفاق جالب همراه بود. در ابتدای نیمه‌دوم مصاف تیم‌های میلوال و لیتون اورینت، یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه «دِن» (استادیوم خانگی تیم میلوال) به داخل زمین بازی پرید و به دلیل برخورداری از آمادگی بدنی قابل قبول، برای مدتی توانست نگهبان‌های ورزشگاه را مشغول کند. او پس از جا گذاشتن چند نگهبان در نهایت به دلیل لیز خوردن روی چمن تعادلش را از دست داد. یکی از نگهبان‌ها هم فرصت را غنیمت شمرد و به سمت هوادار دردسرساز حمله کرد تا او را دستگیر کند. در این میان اما اندی مارشال مربی دروازه‌بان‌های میلوال که حوصله‌اش از گریز‌های جیمی‌جامپ سر رفته بود، برای اطمینان از اینکه او دستگیر می‌شود، شخصاً وارد عمل شد و به سمت او دوید و او را گرفت تا مبادا دوباره فرار کند. لحظاتی بعد سایر نگهبان‌های ورزشگاه نیز وارد عمل شدند و هوادار مزاحم را به بیرون از زمین مسابقه انتقال دادند. نکته جالب این بود که مارشال عصبانی حتی بعد از رسیدن نیروهای کمکی نیز حاضر به رها کردن جیمی‌جامپ نبود و در نهایت با وساطت یکی از بازیکنان تیمش و سرتیم نگهبانان حاضر به ترک محل شد. مارشال اگرچه به خاطر حرکتش مورد تحسین هواداران قرار گرفت اما با کام تلخ ورزشگاه را ترک کرد چراکه تیمش با قبول شکست 1-0 مقابل حریف دسته دومی، از صعود به دور سوم باز ماند.

مرگ فوتبالیست اروگوئه‌ای
 

خوان ایزکویردو فوتبالیست اروگوئه‌ای بعد از بیهوشی در زمین درگذشت. این گزارش دیروز نشریه گاردین از مرگ ناراحت کننده بازیکن 27 ساله باشگاه ناسیونال است. بر اساس گزارش فیفا، به صورت میانگین از هر 10 هزار فوتبالیست یک نفر دچار حمله قلبی در زمین فوتبال می‌شود که از این میان آمار مرگ و میر کمتر از پنج درصد است. ماجرای تلخ فوتبالیست 27 ساله اروگوئه‌ای به هفته گذشته برمی‌گردد، وقتی این بازیکن در جریان بازی بیهوش شد و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. او از هفته گذشته در بیمارستان تحت درمان قرار داشت. نشریه انگلیسی می‌نویسد که دلیل بستری شدن این فوتبالیست «ضربان نامنظم قلبش» بود ولی طی یک هفته درمان او نتوانست از این بیماری قلبی رهایی یابد و جانش را از دست داد. آلخاندرو دومینگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی درگذشت این فوتبالیست اروگوئه را «روز ماتم امریکای جنوبی» نامید.

ملاقات کورتوا با زرافه‌ها
 

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید تصاویر جالبی از خود در کنار زرافه‌ها به اشتراک گذاشته که در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است. برخی به کورتوا به دلیل قامت بلندش لقب زرافه را داده‌اند و به نظر او نیز از این تشبیه بسیار راضی است؛ چرا که در کپشن پست خود نوشته است: «ملاقات خانوادگی هر ساله»
 

جستجو
آرشیو تاریخی