صفحات
  • صفحه اول
  • فوتبال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سی و چهار - ۰۶ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سی و چهار - ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

 نکونام بالاخره به ایفمارک رفت
جواد نکونام بالاخره در ایفمارک تست پزشکی داد. از آنجایی که تست‌های پزشکی ایفمارک فقط مخصوص بازیکنان نیست و سرمربیان و مربیان تیم‌های لیگ برتری هم باید طبق قوانین سلامت جهانی برای صدور کارت‌شان، در این تست‌ها شرکت کنند، نکونام که ابتدای فصل در ایفمارک حضور پیدا نکرده بود و هفته اول و دوم لیگ برتر مقابل تیم‌های شمس آذر قزوین و ملوان بندرانزلی را با تعهد روی نیمکت استقلال نشسته بود، بالاخره به همراه ایمان عالمی سرپرست استقلال در ایفمارک حضور پیدا کرد تا برای صدور کارتش در هفته سوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان مشکلی نداشته باشد. شاگردان نکونام بعد از یک برد و یک تساوی حالا دو روز دیگر باید مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرند.
 

زیلیکیچ آماده برای تقابل
با استقلال خوزستان
آلمدین زیلیکیچ، هافبک بوسنیایی استقلالی‌ها به بازی مقابل استقلال خوزستان می‌رسد. در حالی که زیلیکیچ قبل از بازی با ملوان بندر انزلی مصدوم شده بود، حالا طبق شنیده‌ها با رفع آسیب‌دیدگی‌اش، پنجشنبه شب مشکلی بابت قرار گرفتن در ترکیب آبی‌پوشان ندارد.
بعد از اینکه این هافبک بوسنیایی در استقلال ماند، در دو هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل تیم‌های شمس‌آذر قزوین و ملوان بندرانزلی فرصت بازی پیدا نکرد و حالا با برطرف شدن مصدومیتش، به بازی مقابل استقلال خوزستان می‌رسد. باید دید بعد از دو هفته غیبت، نکونام این هفته از هافبک بوسنیایی خود رونمایی خواهد کرد یا او همچنان از روی نیمکت نظاره‌گر بازی خواهد بود.


استقلال- استقلال خوزستان بی‌مکان!
 مکان برگزاری دیدار دو تیم استقلال و استقلال خوزستان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در حالی که دو روز بیشتر به شروع این رقابت نمانده است، هنوز تکلیف استادیوم برگزارکننده این بازی مشخص نیست و احتمالاً بازی در یکی از استادیوم‌های فولادآره‌نا یا غدیر اهواز برگزار خواهد شد. استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل تیم‌های شمس آذر قزوین و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به میدان رفته بود. حالا باید دید با تصمیم مسئولان سازمان لیگ استقلال پایتخت و استقلال خوزستان در چه ورزشگاهی پا به توپ می‌شوند و از بین فولاد آره‌نا و غدیر اهواز کدام استادیوم میزبان این دیدار خواهد بود.


پایان قصه کوتاه کیوسفسکی
 قصه ودران کیوسفسکی دروازه‌بان بوسنیایی آبی‌پوشان با استقلال بالاخره به سر رسید. در حالی که مسئولان استقلال در بازار نقل و انتقالات با این دروازه‌بان به توافق رسیده بودند، بعد از حل شدن مشکل سید حسین حسینی کاپیتان استقلالی‌ها و صدور مجوز او برای ایستادن درون دروازه استقلال، کیوسفسکی را در لیست خروجی خود قرار دادند تا این دروازه‌بان هنوز نیامده از جمع آبی‌پوشان جدا شود. از آنجایی که این دروازه‌بان با آبی‌های پایتخت قرارداد دارد، حالا طبق شنیده‌ها مسئولان باشگاه برای اینکه این بازیکن قراردادش را فسخ کند، مجبور شده‌اند بخشی از مطالبات او را بپردازند.


منتظر محمد 15 میلیارد برای اراکی‌ها آب می‌خورد
 منتظر محمد، هافبک عراقی استقلالی‌ها که فصل قبل به صورت قرضی در مس رفسنجان حضور داشت، با آلومینیوم اراک به توافق رسید. از آنجایی که جواد نکونام فصل قبل علاقه‌ای به سبک بازی این بازیکن نداشت، او راهی رفسنجان شد و یک فصل زیرنظر محرم نویدکیا پا به توپ شد. با پایان لیگ بیست و سوم، محمد مجدداً بازیکن استقلال محسوب می‌شود اما جواد نکونام همچنان به این بازیکن علاقه‌ای ندارد و حالا طبق شنیده‌ها هافبک عراقی با آلومینیوم به توافق رسیده است. البته که طبق خواسته استقلالی‌ها اراکی‌ها باید 15 میلیارد پرداخت کنند تا مسئولان آبی‌پوشان رضایتنامه این بازیکن را صادر کنند که باتوجه به توافقات اولیه احتمالاً مسئولان آلومینیوم در روزهای آینده این مبلغ را پرداخت می‌کنند تا هرچه سریع‌تر منتظر محمد در اراک پا به توپ شود.

جستجو
آرشیو تاریخی