صفحات
  • صفحه اول
  • فوتبال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سی و چهار - ۰۶ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سی و چهار - ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

بازگشت به نوار برد

استقلال به دنبال بلانکو درمانی

حمیدرضا عرب
خبر‌نگار


با وجود گذشت 180 دقیقه از لیگ برترهمچنان گوستاوو بلانکو یکی از ارکان هجومی استقلال در فصل بیست و سوم مجوز حضور در ترکیب این تیم را دریافت نکرده و دور از ترکیب استقلال است. جواد نکونام امیدوار بود در همان هفته نخست بلانکوی آرژانتینی را در ترکیب تیمش داشته باشد اما مشکلاتی که در راستای ثبت قرارداد بازیکنان به وجود آمد، مانع از حضور این بازیکن در ترکیب اصلی استقلال شد.
حالا بعد از گذشت دو بازی از لیگ بیست و چهارم مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند مشکل این بازیکن را برطرف کنند. طبق آخرین خبرهایی که از دل باشگاه استقلال بیرون می‌آید، مسئولان استقلال در پی کاهش قرارداد دیگر بازیکنان هستند تا بتوانند قرارداد بلانکو را که با تصمیم مدیران سابق استقلال باید نسبت به فصل گذشته افزایش چشمگیری می‌یافت، به ثبت برسانند.
حتی در روزهای اخیر زمزمه جدایی بلانکو از استقلال نیز به گوش رسید و گفته شد برخی تیم‌های داخلی نیز خواهان جذب این بازیکن هستند اما اصرار جواد نکونام به تداوم حضور این بازیکن در خط آتش استقلال سبب شد تا مدیران این باشگاه قدری در اقدامات خود سرعت بیشتری به خرج دهند تا احتمال حضور این بازیکن در بازی هفته سوم مقابل همنام خوزستان بیشتر شود.
اکنون از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که ارکان مدیریتی این باشگاه در تلاشند با اقدامات مالی مؤثر نسبت به کاهش قرارداد برخی بازیکنان اقدام کرده تا بتوانند قرارداد بلانکو را به ثبت برسانند.
البته استقلال در خط حمله بازیکنان دیگری هم دارد. آرمان رمضانی که از ابتدای لیگ برای استقلال به میدان رفته یکی از همین گزینه‌ها است. در کنار او مهرداد محمدی نیز قابلیت بازی به عنوان مهاجم رأس را دارد اما این بازیکن تا هفته ششم محروم است. شاید اگر محمدی در ترکیب استقلال حضور داشت، مدیران آبی با افکار باز و خیالی آسوده و داشتن فرصت کافی به دنبال ثبت قرارداد بلانکو می‌رفتند اما با توجه به اینکه محمدی بعد از مصاحبه آتشین در آخرین هفته لیگ گذشته به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شش جلسه محروم شده، خط حمله استقلال بیش از هر زمان دیگری به داشتن بازیکن احساس نیاز می‌کند که باید دید با ابتکاراتی که مدیران باشگاه استقلال در نظر خواهند گرفت، چه تصمیماتی در روزهای آتی رخ خواهد داد تا استقلال بتواند قرارداد بلانکوی آرژانتینی را ثبت کند.
بدون شک اگر بلانکو به بازی هفته سوم مقابل استقلال خوزستان برسد، استقلال در خط حمله وضعیت بهتری خواهد داشت. در دو بازی آغازین لیگ برتر استقلال نتوانسته عملکرد آنچنان درخشانی در خط حمله از خود به جا بگذارد و فقط یک گل در جریان بازی به ثمر رسیده که این موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.
شاید بازگشت بلانکو بتواند خط آتش آبی‌ها را برای فصل بعد متحول کند؟!

جستجو
آرشیو تاریخی