خبر

شهباززاده به بازی مقابل استقلال می‌رسد
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید روز پنجشنبه ۸ شهریور از تیم استقلال تهران میزبانی کند. رسانه رسمی استقلال خوزستان اعلام کرد که سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته مس رفسنجان راهی این تیم شده است. در همین حال این بازیکن دیروز با حضور در ایفمارک تست‌های پزشکی خود را پشت‌سر گذاشت و پس از آن قرارداد او به ثبت می‌رسد و در تمرینات استقلال خوزستان حاضر خواهد شد. این بازیکن که سابقه حضور در استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد، در صورتی که قراردادش طی امروز و فردا به ثبت برسد و با توجه به اینکه هر باشگاه پس از ثبت قرارداد بازیکن جدیدش در فاصله ۴۸ ساعت به دیدار در لیگ برتر می‌تواند از آن استفاده کند، استقلال خوزستان هم برای استفاده از شهباززاده مشکلی نخواهد داشت و در صورت صلاحدید «میودراگ بوژوویچ» این بازیکن رودرروی تیم سابق خود به میدان می‌رود.

 
مظفری‌زاده: سقف بودجه را رعایت کردیم
سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور مدعی رعایت سقف قرارداد از سوی باشگاهش است: «سقف بودجه را رعایت کرده‌ایم و فاصله اندکی با این سقف داریم و هیچ درخواست رسمی برای افزایش سقف نداشته‌ایم.» او در رابطه با پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اینطور می‌گوید: «حواشی در این رابطه حس نمی‌کنیم. اختلاف حقوقی بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود دارد که روند آن به صورت قانونی طی می‌شود و تصمیم‌گیرنده فدراسیون است. بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با او مذاکره کردیم و حتی قبل از آن قصد تیم‌داری نداشتیم.» او در واکنش به ‌طلب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از تراکتور می‌گوید: «اگر طلبی داشته باشند، آن را پرداخت خواهیم کرد.»

 
یزدانی در انتظار تصمیم سپاهان
در روز 31 مرداد سال‌جاری مشخص شد که سیاوش یزدانی با تصمیم ژوزه مورایس و به دلیل مسائل انضباطی از تیم سپاهان کنار گذاشته شده است. از آنجایی که این موضوع، در فاصله دو روز به بازی هفته دوم طلایی‌پوشان در لیگ برتر اتفاق افتاد، مدیران سپاهان تعیین‌تکلیف قطعی و اتخاذ تصمیم را به روزهای بعد از مسابقه موکول کردند. ظاهراً بازیکن مذکور هم جلساتی با مدیران سپاهان برگزار کرده است. در شرایط فعلی به نظر می‌رسد طی روزهای آتی مدیران سپاهان با توجه به تصمیم و آخرین نظرات مورایس، تکلیف مدافع خود را روشن خواهند کرد.
 

بازدید از ورزشگاه غدیر اهواز
در آستانه دوئل استقلالی‌ها
«کار خوب صاحب زیاد دارد.» وقتی این جمله را با وضعیت ورزشگاه‌های کشور مقایسه می‌کنیم، باید با چراغ قوه دنبال افرادی باشیم که توپ خرابی تأسیسات و ورزشگاه‌ها مستقیم و غیرمستقیم در زمین آنهاست. واقعیت اینجاست که عدم تطابق با الزمات کنفدراسیون فوتبال آسیا و البته زیرساخت‌های قدیمی و فرسوده، میزبانی در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر را به چالش بخش زیادی از تیم‌های لیگ برتری تبدیل کرده است. در میانه ساخت طنزهای تلخ با مشکلات ورزشگاه‌های فوتبال، استقلال خوزستان قرار است در چهارچوب دیداری از هفته سوم لیگ برتر روز پنجشنبه هشتم شهریور ماه سال‌جاری میزبان استقلال تهران باشد. با توجه به عدم آمادگی ورزشگاه غدیر اهواز ابتدا گفته می‌شد قرار است آبی‌پوشان خوزستانی به ورزشگاه شهدای فولاد بروند، اما لزوم استراحت چمن در میزان دمای بالای اهواز و مخالفت مدیران باشگاه فولاد، این مسأله را فعلاً منتفی کرده است. صحبت‌هایی مطرح بود که شاید امکان میزبانی لیگ در ورزشگاه غدیر فراهم شود. در پیگیری این ماجرا و اینکه قرار است استقلال خوزستان در چه ورزشگاهی میزبان باشد یا چه گزینه‌هایی در دسترس این تیم شهرستانی است، کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان در این باره می‌گوید: «رسیدگی به وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز، در حیطه وظایف من نیست، اما آن چیزی که من مطلع هستم، ناظر سازمان لیگ قرار است امروز از ورزشگاه غدیر بازدیدی داشته و اگر شرایط فراهم باشد، آنجا را تأیید کند.»

جستجو
آرشیو تاریخی