اردوگاه آبی

ناکامی حسینی در کلین‌شیت

 سید حسین حسینی کاپیتان استقلال تا به اینجای لیگ بیست و چهارم موفق به کلین‌شیت نشده است. او فصل قبل با ثبت 18 کلین‌شیت دستکش طلا را به خود اختصاص داد اما به رغم اینکه در بازی روز جمعه مقابل ملوان بندرانزلی به دویستمین بازی خود با پیراهن استقلال رسید، هنوز در فصل جاری موفق نشده است که دروازه خود را بسته نگه دارد.
حسینی با شروع فصل جدید در هفته اول مقابل شمس‌آذر یک گل از قزوینی‌ها دریافت کرد و در دومین هفته هم ملوانی‌ها موفق شدند دوبار دروازه او را باز کنند تا کاپیتان استقلال در فصل جاری موفق به کلین‌شیت نشود. حالا باید دید در ادامه حسینی موفق می‌شود عملکرد موفق خود در لیگ بیست و سوم را به نمایش بگذارد یا همچنان استقلالی‌ها باید شاهد باز شدن دروازه او باشند.

 
جلالی در ترکیب اصلی مقابل استقلال خوزستان؟

ابوالفضل جلالی مدافع استقلال احتمالاً در بازی مقابل استقلال خوزستان در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. جلالی که حاضر نیست حضور در ترکیب تیم ملی را از دست بدهد، به رغم غیبت در دو بازی ابتدایی لیگ لیست و چهارم به‌خاطر مصدومیت، حالا به کادر فنی تیم ملی اعلام کرده است که آماده حضور در اردوهای تیم است و هیچ مشکلی ندارد. در حالی که جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان در نشست خبری بازی مقابل ملوان از شرایط این بازیکن ابراز نارضایتی کرده بود، حالا به نظر می‌رسد با توجه به رسانه‌ای شدن اعلام آمادگی جلالی برای حضور در تیم ملی، این بازیکن در بازی مقابل استقلال‌خوزستان در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
 
 
سکوت ادامه‌دار نکونام بعد از مصاحبه آتیلا و هاشمی‌نسب
 این روزها جواد نکونام سرمربی استقلالی‌ها موضع سکوت اختیار کرده است. در حالی که اخیراً آتیلا حجازی و بعد از آن مهدی هاشمی‌نسب دستیار فصل قبل نکونام، اظهارات تندی علیه او داشته‌اند، نکونام تا این لحظه هیچ واکنشی به این اظهارات نشان نداده و سکوت را ترجیح داده است. همین چند روز پیش بود که آتیلا حجازی که قرار بود سرپرست استقلال شده و دست آخر هم مجوز او صادر نشد، طی صحبت‌هایی جواد نکونام را مورد خطاب قرار داد. این در حالی است که پشت بند حجازی هم مهدی هاشمی‌نسب که فصل قبل دستیار نکونام بود، بعد از عدم توافق با باشگاه برای فصل جدید اظهارات تندی علیه نکونام مطرح کرد اما سرمربی استقلال به طرز عجیبی مقابل این حرف‌ها سکوت کرده و هنوز معلوم نیست چرا دفاعیاتی از خود مطرح نکرده است.
 
 
ادامه غیبت بلانکو مقابل
استقلال خوزستان


 ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو این روزها به معادله چند مجهولی برای استقلالی‌ها تبدیل شده است. در حالی که علی خطیر در زمان مدیریت خود تصمیم به تعویض قرارداد این بازیکن و افزایش آن گرفت، مدیران جدید استقلال به دلیل پربودن سقف بودجه استقلال نمی‌توانند قرارداد این بازیکن را ثبت کنند که حالا همین موضوع باعث شده است به رغم گذشت دو هفته از لیگ لیست‌وچهارم، بلانکو در ترکیب استقلال غایب باشد. بلانکو که بازی اول مقابل شمس آذر قزوین و بازی دوم استقلال مقابل ملوان بندرانزلی را از دست داده است، طبق شنیده‌ها به دیدار استقلال خوزستان هم نمی‌رسد و احتمالاً سومین بازی لیگ را هم به دلیل عدم ثبت قراردادش از دست می‌دهد. حالا باید دید مسئولان استقلال در نهایت چه فکری به حال این موضوع می‌کنند و آیا می‌توانند گره کور قرارداد بلانکو را با دست باز کنند یا نه.
 

جستجو
آرشیو تاریخی