اردوگاه آبی

هلدینگ از کنسرسیوم بانکی رقیب عقب نماند
استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم لیگ برتر در قزوین میزبان ملوان انزلی است. هفته گذشته خبر واریز 20 درصدی سرخ‌پوشان رسانه‌ای شد و حالا بر اساس آخرین اخبار به دست آمده از اردوگاه آبی‌پوشان، قرار شده تا هلدینگ نیز از رقیب سنتی خود عقب نماند و روند پرداخت 20 درصدی قرارداد بازیکنان و کادر فنی را در دستور کار خود قرار دهد.
پیگیری‌های «ایران ورزشی» نشان می‌دهد که قرار است پیش از دیدار استقلال مقابل شمس‌آذر مسئولان این تیم دست به کار شده و با پرداخت بخش اول از قرارداد بازیکنان، مبلغ پرداختی به تمامی آنها را به مرز 20 درصد برسانند تا آبی‌پوشان برای کسب دومین پیروزی با روحیه‌ای مضاعف راهی میدان شوند.


گلایه استقلالی‌ها از رد میزبانی در اراک
باشگاه استقلال همچنان بابت رد میزبانی‌اش در ورزشگاه اراک مقابل تیم ملوان گلایه‌مند است. درحالی که ابتدا مسئولان باشگاه استقلال به دنبال جلب نظر مسئولان سازمان لیگ برای میزبانی مقابل ملوانی‌ها در اراک بودند، درخواست آنها رد شد تا شاگردان جواد نکونام در دومین هفته لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان تیم ملوان بندرانزلی باشند. حالا به رغم اینکه برگزاری دیدار استقلال و ملوان در قزوین قطعی شده است، مسئولان استقلال همچنان به این موضوع گلایه دارند و فرشید سمیعی مدیرعامل آبی‌پوشان هم در صحبت‌های اخیر خود صراحتاً به این موضوع انتقاد کرده است. استقلال در هفته اول فصل بیست و چهارم در قزوین به مصاف شمس‌آذر رفت و حالا باید فردا مجدداً در قزوین، این بار مقابل شاگردان سعید دقیقی قرار بگیرد.
 

احتمال بازگشت هاشمی‌نسب
پرونده بازگشت مهدی هاشمی‌نسب مربی فصل قبل آبی‌پوشان به استقلال بسته نشده است. در حالی که هاشمی‌نسب در روزهای اخیر واکنشی جنجالی به جدایی خود از استقلال داشته و مصاحبه تندی علیه جواد نکونام و مسئولان استقلال انجام داده است، حالا به نظر می‌رسد برخلاف شنیده‌ها جدایی او از کادر فنی آبی‌پوشان قطعی نیست و مسئولان استقلال همچنان در حال رایزنی هستند که با او به توافق رسیده تا این فصل هم روی نیمکت استقلال بنشیند. فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال هم در صحبت‌های اخیر خود این موضوع را تأیید کرده و حالا به گفته خود دنبال حل این موضوع است تا هرچه سریع‌تر هاشمی‌نسب به کادرفنی استقلال اضافه شده و کدورت‌ها برطرف شود. باید دید در روزهای آینده اختلافات هاشمی‌نسب با کادرفنی استقلال حل می‌شود یا اینکه جدایی او قطعی خواهد شد.
 

احتمال حضور منتظر محمد در اراک
احتمالاً منتظر محمد در روزهای آینده با آلومینیوم اراک به توافق می‌رسد. هافبک عراقی استقلال که فصل قبل به صورت قرضی به مس رفسنجان پیوسته بود، با پایان فصل بیست و سوم، مجدداً بازیکن استقلال محسوب می‌شود که حالا با توجه به عدم حضور او در لیست نکونام، مسئولان آلومینیوم در حال مذاکره با این بازیکن هستند که قطعاً با پرداخت مبلغی به باشگاه استقلال باید رضایتنامه این بازیکن گرفته شود. در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن کوین یامگا مدافع فصل قبل استقلال به این تیم اراکی مطرح شده بود که باتوجه به وضعیت چشم او این موضوع منتفی شده است و حالا مسئولان آلومینیوم به دنبال منتظر محمد هستند تا به جای یامگا او را به اراک بیاورند.
 

ناظمی بازی استقلال-ملوان
را سوت می‌زند
اسامی داوران دیدار استقلال و ملوان بندرانزلی مشخص شد. آبی‌پوشان در دومین هفته لیگ برتر فوتبال باید به مصاف ملوان بندرانزلی بروند که طبق اعلام مسئولان، کوپال ناظمی این بازی را قضاوت خواهد کرد. همچنین علی‌اکبر نوری و وحید سیفی هم کمک داوران این بازی بوده و سعید وفاپیشه داور چهارم این دیدار خواهد بود. وحید شکورداوری هم نظارت شاگردان دقیقی و نکونام را در این بازی برعهده خواهد داشت. در حالی که استقلالی‌ها فصل قبل معتقد بودند داوری در بسیاری از بازی‌ها به ضرر آنها بوده است، در اولین هفته لیگ بیست و چهارم VAR فرشته نجات آنها شد و حالا در بازی فردا هم کمک داور ویدیویی در ورزشگاه قزوین تعبیه شده تا این بازی بدون هیچ حرف و حدیثی برگزار شود.
 

تعریف و تمجید مورایس از رضاییان
ژوزه مواریس سرمربی سپاهان در آخرین صحبت‌هایش از رامین رضاییان مدافع فصل قبل این تیم تعریف و تمجید کرده است. رضاییان که فصل قبل عملکرد خوبی در نقش جهان داشت، در نهایت با استقلال به توافق رسید تا این فصل با پیراهن آبی‌ها به میدان برود. ژوزه مورایس سرمربی سپاهان که هنوز چشمش دنبال این مدافع است، حالا در صحبت‌های اخیرش به تعریف و تمجید از این مدافع پرداخته و به توانمندی‌های این بازیکن علی‌الخصوص روی ضربات ایستگاهی اشاره کرده است.
 

جستجو
آرشیو تاریخی