ضرر مضاعف از کار غیرفرهنگی سهرابیان

این روزها به حق انتقادهای زیادی در رابطه با اقدام ضدفرهنگی آرمین سهرابیان بازیکن استقلال وجود داشته و همچنان ادامه دارد.
اقدامی که به طور حتم مورد تأیید هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال نیست و در حقیقت شاید بتوان بخشی از این اقدام ضدفرهنگی بازیکن استقلال را به نام همین باشگاه هم نوشت. در هر صورت با شرایط فعلی به نظر می‌رسد قبل از اینکه این بازیکن از اقدام خود متضرر شود، این استقلال خواهد بود که تاوان اقدام سهرابیان را
خواهد داد.
به هر حال انتظار جامعه و هواداران فوتبال برخورد جدی با چنین ناهنجاری‌های اجتماعی آن هم در باشگاه فرهنگی - ورزشی کشور است و برهمین اساس هم بازیکن و باشگاه منتظر جریمه و محرومیت هستند، اما قبل از این اقدام، خود باشگاه هم نمی‌تواند نسبت به اقدام بازیکنش بی‌تفاوت باشد و از طرف دیگر حضور احتمالی سهرابیان در بازی آینده استقلال مقابل ملوان، به طور حتم حاشیه‌های زیادی را در پی خواهد داشت و مسئولان باشگاه استقلال به طور حتم در صورت بازی کردن سهرابیان در بازی آینده استقلال، متهم به همکاری با این بازیکن هنجارشکن خواهند شد.
با این اوصاف به نظر می‌رسد استقلال فعلاً در بازی هفته دوم این بازیکن را در ترکیب نخواهد داشت و این نه تنها به ضرر سهرابیان خواهد بود بلکه به طور حتم استقلال نیز از این غیبت ضرر خواهد کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی