خبر

شکایت پرسپولیس از سمیعی
باشگاه پرسپولیس به خاطر اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال از او به کمیته انضباطی شکایت کرد.
بعد از اظهارات فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مواضع باشگاه پرسپولیس درباره سقف بودجه و اینکه «یک هوادار متمول» به این باشگاه کمک می‌کند تا قانون سقف بودجه را دور بزند، مدیران باشگاه پرسپولیس از فرشید سمیعی به کمیته انضباطی شکایت کردند.
یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تأیید کرد.
 

امیدواری درباره حضور اورونوف
در لیست زیر25 سال
فرشید طاهری رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که آیا اوستون اورونوف که سال گذشته در لیست بزرگسال پرسپولیس قرار داشته می‌تواند امسال در لیست زیر ۲۵ سال این تیم قرار بگیرد، گفت: بله او می‌تواند به لیست زیر ۲۵ سال برود، چون از قبل قرارداد داشته و بازیکن قدیم خودشان بوده، طبق قانون مشکلی ندارد.
چنانچه نام اورونوف به لیست زیر25 سال پرسپولیس منتقل شود این باشگاه می‌تواند علاوه بر سرلک و قلی‌زاده یک بازیکن دیگر هم وارد فهرست بزرگسال خود کند.


باشگاه پرسپولیس علیه جاعلان لوگو
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با عنایت به هماهنگی‌ها و تحقیقات صورت گرفته علیه تولیدکنندگان محصولات و البسه تقلبی که از لوگوی باشگاه پرسپولیس بدون اخذ مجوزهای لازم روی پوشاک مختلف استفاده می‌کنند، شکایت کیفری و حقوقی تنظیم و به مراجع قضایی تقدیم می‌شود.
لوگو و برند باشگاه پرسپولیس جزو دارایی‌های معنوی باشگاه است که استفاده غیرمجاز از آن سبب عدم کسب درآمد برای باشگاه و همچنین از بین رفتن حقوق باشگاه و تأمین کننده رسمی البسه یعنی اسپانسرها خواهد بود.
در همین راستا از هواداران محترم درخواست می‌شود برای حمایت از باشگاه خود محصولات اصلی را خریداری نمایند.
باشگاه پرسپولیس از علاقه‌مندان فعالیت در این بخش خواست مجوزهای لازم را از باشگاه دریافت کنند.

 
عالیشاه غایب تمرین آخر
آخرین جلسه تمرین پرسپولیس پیش از سفر به تبریز از ساعت ۱۱ دیروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.
پیش از شروع تمرین، کادر فنی در جلسه‌ای با بازیکنان، از روی تصاویر ویدیویی، مواردی را به سرخپوشان منتقل کرد. تمرین دیروز یک ساعت به طول انجامید و طی آن، راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و تیمی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.
امید عالیشاه تنها بازیکن مصدوم تیم است که کماکان زیر نظر کادر پزشکی کار می‌کند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.
سرخپوشان بعد از تمرین، استراحت کوتاهی داشتند و پس از آن، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد تبریز ترک کنند.


 سرلک و محمدی در ایفمارک
میلاد سرلک بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس، پس از اتمام دوران مقدس سربازی، دیروز چهارشنبه راهی ایفمارک شد و تست‌های پزشکی لازم را انجام داد. همچنین میلاد محمدی مدافع ملی‌پوش جدید پرسپولیس که سه‌شنبه شب با امضای قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان ایران ملحق شد، دیروز در ایفمارک حضور یافت و تست‌های پزشکی مربوطه را انجام داد.
 

چالش دوباره با تیم جوانان
آرمین عباسی، سمیر حبوباتی، محمد گندمی و یعقوب براجعه چهار بازیکنی هستند که دوباره به تیم ملی جوانان دعوت شدند. این بازیکنان برای اردوی تیم ملی جوانان که قرار است از اول تا نهم شهریور ماه برگزار شود از سوی حسین عبدی دعوت شده‌اند. آنها برای اردوی قبلی تیم ملی جوانان و دو بازی تدارکاتی در چین هم به تیم ملی جوانان دعوت شده بودند اما گاریدو آنها را به تیم ملی جوانان نداد. نکته اینجاست که دیدار پرسپولیس و فولاد از هفته سوم لیگ برتر روز هشتم مهرماه برگزار خواهد شد و اگر گاریدو دوباره رویه قبلی را در پیش بگیرد و به دو بازیکن جوانش اعلام نیاز کند بعید است دوباره این بازیکنان در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی