خبر و مصاحبه

بازیکن پیشین استقلال به داماش پیوست
رضا آذری بعد از مذاکره با مدیران باشگاه داماش، با قراردادی ۲ ساله به این تیم پیوست. آذری در پست هافبک میانی برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت. وی سابقه عضویت در تیم‌های خیبر خرم‌آباد، شهرداری آستارا، استقلال و سایپا را در کارنامه ورزشی خود دارد.
 

غیبت لیموچی و محمدی مقابل خیبر
مهدی لیموچی در بیست و سوم تیر ماه 1403 به سپاهان پیوست و در نخستین بازی فصل تیمش مقابل شباب الاهلی امارات در پلی‌آف لیگ نخبگان به میدان رفت اما این بازیکن در لیست تیمش مقابل چادرملو در دیدار هفته اول تیمش در لیگ برتر غایب بود و احتمالاً این موضوع در هفته دوم هم ادامه پیدا خواهد کرد. قرارداد لیموچی و هادی محمدی در سازمان لیگ به ثبت نرسیده است.
 

عارف غلامی، آخرین خرید تراکتور
عارف غلامی مدافع ملی‌پوش که فصل گذشته در لیگ بوسنی بود، در تبریز حضور پیدا کرده و با باشگاه تبریزی به توافق رسیده است. عارف غلامی سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد، سپاهان و استقلال را در لیگ برتر فوتبال ایران دارد و در مقاطع مختلف به تیم ملی دعوت شده و مهم‌ترین بازی ملی او نیز مقابل تیم کره‌جنوبی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی رقم خورده است.
 

نقی‌زاده: حریف سرسختی
برای سپاهان هستیم
علیرضا نقی‌زاده هافبک تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در خصوص پیروزی تیمش مقابل هوادار در هفته اول لیگ می‌گوید: «ما بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که خیبر اولین بردش در تاریخ لیگ برتر را جشن گرفت. با اینکه تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات نسبتاً زیادی داشت، ولی بازی خوبی انجام دادیم و 3 امتیاز بیرون از خانه گرفتیم. از هوادارانی که برای تشویق تیم به تهران آمده بودند هم تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم آنها را خوشحال
کنیم.»
او درباره بازی با سپاهان اینطور می‌گوید: «سپاهان تیم بسیار خوبی است و جزو گران‌ترین و پرمهره‌ترین تیم‌های ایران محسوب می‌شود. با این حال ما در خانه بازی می‌کنیم و از حمایت هواداران بهره می‌بریم، البته می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم ولی در فوتبال ایران فاصله تیم‌ها با هم زیاد نیست و ما قطعاً حریف سختی برای سپاهان خواهیم بود. بدون شک می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم. من در تراکتور و ماشین‌سازی سابقه کار کردن با آقای مهاجری را داشتم و حالا هم خوشحالم که در خیبر حضور دارم. امیدوارم همه ما در کنار هم یک فصل خوب را رقم بزنیم.»
 

مظفری‌زاده: از روند قانونی
فسخ بیرانوند مطمئن هستیم
سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره جذب مهاجم خارجی می‌گوید: «با بیش از ۷۰ مهاجم خارجی مذاکره کرده‌ایم. تعدادی از آنها پس از توافق نهایی بنا به دلایلی منصرف شدند. حتی برای برخی از آنها بلیت هم تهیه شد اما به ایران نیامدند. امیدوارم ظرف چند روز آینده با یکی-دو گزینه‌ای که آقای اسکوچیچ معرفی کردند، به توافق برسیم. پیشنهاد خود را به این بازیکنان ارائه کرده‌ایم و منتظر جواب‌شان هستیم.» او با اشاره به پرونده علیرضا بیرانوند اینطور می‌گوید: «پس از فسخ قرارداد بیرانوند با این بازیکن وارد مذاکره شدیم. فسخ قرارداد از طریق وکیل انجام شده و هم ما و هم بیرانوند نسبت به روند قانونی این فسخ اطمینان داریم.»


محرومیت علیزاده تأیید شد
علیرضا علیزاده که به‌خاطر تخلفات در دیدار نیمه‌نهایی سال گذشته مقابل سپاهان با محرومیت دو جلسه‌ای مواجه شده بود، در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر برابر ملوان انزلی حضور نداشت، ولی باشگاه گل‌گهر تلاش می‌کرد تا محرومیت او را کاهش بدهد که این اتفاق نیفتاد.
تیم فوتبال گل‌گهر امروز در دیداری خانگی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت که این باشگاه سیرجانی نسبت به رأی صادرشده برای علیرضا علیزاده اعتراض کرده بود تا بتواند محرومیت او را از طریق کمیته استیناف فدراسیون کاهش بدهد که این موضوع تحقق نیفتاد. با این شرایط علیزاده غایب مهم تیم گل‌گهر در بازی مقابل استقلال خوزستان است و باید هر دو جلسه محرومیتش را سپری کند.

جستجو
آرشیو تاریخی