اردوگاه آبی

 حضور قطعی VAR در قزوین
 ورزشگاه سردار آزادگان قزوین هیچ مشکلی بابت تعبیه VAR ندارد. در حالی که استقلالی‌ها معتقد هستند فصل قبل داوری در بسیاری از بازی‌ها به ضررشان کار کرده است، فصل جدید را با هدیه 3 امتیازی کمک داور ویدیویی شروع کردند. در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، VAR به کمک تیم جواد نکونام آمد و درحالی که ممکن بود بازی با تساوی به پایان برسد، در آخرین لحظات گل مردود محمدحسین اسلامی را صحیح اعلام کرد تا کمک داور ویدیویی برای استقلالی‌ها خوشقدم باشد. بعد از این اتفاق در حالی که مسئولان ورزشگاه شهر قدس با میزبانی استقلال در این ورزشگاه مخالفت کردند، استادیوم سردار آزادگان قزوین میزبان دیدار استقلال و ملوان بندرانزلی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر شد که به گفته مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر، ورزشگاه قزوین مشکلی بابت تعبیه VAR ندارد و بازی دوم استقلالی‌ها هم با کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد تا هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.
 

دلخوری هواداران از اظهارات آتیلا
تیم استقلال با برد مقابل شمس آذر قزوین مأموریت خود در لیگ بیست و چهارم را با برد شروع کرد. در شرایطی که استقلالی‌ها خریدهای خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته‌اند و به نظر می‌رسد با شرایط بهتری فصل جدید را شروع کرده‌اند، حالا اظهارات آتیلا حجازی مربی فصل قبل آبی‌پوشان، این تیم را در حاشیه برده است که همین موضوع باعث شده تا علاوه بر مسئولان باشگاه، هواداران هم از این صحبت‌ها دلگیرشوند چراکه آنها معتقد هستند در شرایطی که اوضاع تیم خوب بوده و برای قهرمانی پا به فصل جدید لیگ برتر گذاشته است، این اظهارات جنجالی فقط تیم را در حاشیه برده و آن را از جام قهرمانی دورتر می‌کند. حالا باید دید واکنش جواد نکونام به این صحبت‌ها چه خواهد بود و مسئولان استقلال چه اقدامی برای مدیریت این حواشی انجام می‌دهند تا دودش در چشم تیم نرود.
 

احتمال غیبت نوازی مقابل ملوان
احتمالاً محمد نوازی کمک مربی جواد نکونام در هفته دوم لیگ برتر هم غایب نیمکت استقلال خواهد بود. در حالی که نوازی در هفته اول لیگ برتر به دلیل عدم صدور کارت اجازه حضور روی نیمکت استقلال را نداشت، حالا این طور که از گوشه و کنار باشگاه شنیده می‌شود ممکن است کارت او تا هفته دوم هم صادر نشود که در این صورت او مقابل تیم ملوان بندرانزلی هم غایب بوده و اجازه همراهی تیم را نخواهد داشت. در حال حاضر 3 روز به تقابل استقلال و تیم ملوان بیشتر باقی نمانده است و باید دید پیگیری‌ها در این مدت باقی مانده تا چه اندازه جواب می‌دهد و نوازی به این دیدار می‌رسد یا اینکه مجدداً اجازه حضور روی نیمکت استقلال در قزوین را نخواهد داشت.
 

برنامه سفر به قزوین
 استقلالی‌ها احتمالاً باید برای تقابل با تیم ملوان از یک روز قبل راهی قزوین شوند. در حالی که مسئولان ورزشگاه شهر قدس با میزبانی استقلال در این استادیوم مخالفت کرده‌اند احتمالاً قزوین تقابل شاگردان نکونام و زارع را میزبانی می‌کند که اگر این اتفاق صد درصد شود، استقلالی‌ها باید مثل بازی هفته اول که برای دیدار با شمس آذر از یک روز قبل راهی قزوین شده بودند، این بار هم از یک روز جلوتر به این شهر سفر کنند. این در حالی است که استقلالی‌ها از شرایط هتل محل اقامت‌شان در قزوین راضی نبوده و شرایط آن را مقبول نمی‌دانند اما ناچارند بار دیگر از یک روز زودتر برای تقابل با ملوان در این هتل اقامت داشته باشند.
 

ادامه پیگیری‌های استقلال برای کاهش محرومیت محمدی
 مسئولان باشگاه ستقلال همچنان پیگیر کاهش محرومیت مهرداد محمدی وینگر خود هستند. محمدی که فصل قبل بعد از مصاحبه‌ای جنجالی 6 جلسه از همراهی تیم خود محروم شد، حالا با شروع فصل جدید قادر به همراهی تیم خود نیست و در بازی اول استقلال با شمس آذر قزوین هم غایب بود. در حالی که هنوز 5 جلسه از محرومیت این بازیکن باقی مانده است، مسئولان استقلال به دنبال رایزنی هستند تا محرومیت او را کاهش بدهند که هرچه زودتر به ترکیب استقلال برگردد. در صورتی که کمیته انضباطی موافقت کرده و حتی یک جلسه از محرومیت وینگر استقلال کسر شود، او به بازی دربی می‌رسد و مقابل سرخپوشان در ترکیب استقلال قرار خواهد داشت. باید دید رایزنی‌های استقلالی‌ها جواب می‌دهد یا او باید 6 جلسه محرومیت خود را پشت سر بگذارد.

جستجو
آرشیو تاریخی