اردوگاه آبی

دلیل حضور یامگا در معرفی پیراهن
احترام به سبک استقلال
باشگاه استقلال از زمانی که کوین یامگا با مصدومیت از ناحیه چشم مواجه شده، تلاش کرده همه گونه همکاری را با این بازیکن داشته باشد. علاوه بر اینکه باشگاه استقلال با هزینه خود برای خانواده یامگا بلیت تهیه کرد تا به ایران بیایند و در جریان مراحل مداوای او قرار بگیرند، همچنین تا به امروز نیز تمام مطالباتش را براساس قرارداد پرداخت کرده‌اند. درعین حال باشگاه استقلال هیچ گاه امکاناتی که تا زمان مصدومیت در اختیار این بازیکن بود را نگرفت و همچنان آپارتمانی که برای او اجاره شده به قوت خود باقی است و این بازیکن به همراه خانواده می‌تواند از آن استفاده کنند. باشگاه استقلال اخیراً اقدام قابل توجه دیگری را نیز انجام داد و در مراسم رونمایی از پیراهن خود کوین یامگا را هم شرکت داده تا به این بازیکن ثابت کند در شرایطی که امکان بازی ندارد اما هیچ گاه او طرد نخواهد شد. در حال حاضر یامگا در لیست استقلال نیست اما باشگاه استقلال با قرارداد تصویر او با پیراهن جدید استقلال به نوعی تلاش کرد به بازیکنش بفهماند که در این باشگاه از جایگاه رفیعی برخوردار است.
 

تمرینات اختصاصی جلالی
زنگ خطر برای زکی‌پور
ابوالفضل جلالی احتمالاً در بازی هفته دوم مقابل ملوان نیز غایب خواهد بود و کادرفنی استقلال روی این بازیکن ریسک نخواهد کرد. اعضای کادر فنی استقلال در تلاشند این بازیکن را با آمادگی کامل به لیگ برگردانند و به همین جهت نیز احتمال دارد او درهفته دوم نیز برای اینکه دوباره دچار مصدومیت نشود، از ترکیب استقلال فاصله بگیرد. جلالی برای تسریع بخشیدن به آمادگی خود این روزها تمرینات آمادگی را پیش گرفته تا عضلاتش آماده شود و جای هیچ شک و تردیدی باقی نماند. با حضور جلالی در ترکیب استقلال به احتمال زیاد زکی‌پور به نیمکت ذخیره‌ها منتقل خواهد شد و این بازیکن حضور در ترکیب اصلی را از دست خواهد داد. زکی‌پور در غیاب جلالی در بازی هفته اول مقابل شمس‌آذر قزوین به طور ثابت در ترکیب استقلال به میدان رفت و نمایش او نسبتاً هم مطلوب بود اما پرواضح است که بازگشت جلالی به ترکیب اصلی استقلال کار را برای تداوم حضور او در ترکیب آبی‌ها قدری دشوار خواهد کرد.


نکونام امروز در تهران
جواد نکونام برای زیارت عتبات عالیات راهی نجف و کربلای معلا شده بود. سرمربی استقلال که در این سفر یحیی ‌گل‌محمدی، سرمربی تیم فولاد خوزستان را نیز کنار خود داشت، قرار است طبق برنامه امروز در تمرین تیمش حاضر شود. استقلال درهفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با تیم ملوان بازی دارد و به احتمال زیاد آبی‌ها باید دوباره راهی قزوین شوند و دومین بازی خود را در این شهر برگزار کنند.


ادامه حضور ثابت اسلامی
 در ترکیب اصلی
محمد حسین اسلامی همان طور که پیش‌بینی می‌شد ازابتدای فصل بیست و چهارم مورد توجه سرمربی استقلال گرفت و در ترکیب اصلی به میدان رفت. نکونام از زمان شروع تمرینات استقلال روی این بازیکن نظر مساعد داشت و گفته می‌شد که قصد دارد از او در ترکیب تیمش استفاده کند. غیبت چهره‌های شاخص نیز مزید برعلت شد تا این بازیکن آینده‌دار از هفته اول در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. حالا نکونام مزد اعتماد به این بازیکن را به خوبی گرفته و اسلامی می‌تواند در هفته دوم نیز برای استقلال به طور ثابت به میدان برود و تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی و مهم تیمش شود. اسلامی طبق آماری که منتشر شد در بازی با شمس‌آذر بهترین بازیکن تیمش بود و نکونام روی همین آمار بار دیگر به او میدان خواهد داد.

جستجو
آرشیو تاریخی