مصاحبه و خبر

جدایی ستاری از پیکان
محمد ستاری ابتدای فصل گذشته را در خیبر خرم‌آباد شروع کرد اما در زمستان به تیم پیکان پیوست و اتفاقات طوری رقم خورد که با این تیم راهی لیگ یک شد. حالا این مدافع چپ از جمع خودروسازان جدا شده و باید دید در ادامه ماجراجویی‌های خود به کدام تیم خواهد پیوست. ستاری سابقه بازی در ذوب‌آهن، پارس جنوبی، هوادار و مس کرمان را نیز دارد و در 30 سالگی چالش جدیدی را شروع خواهد کرد.


دروازه‌بان جدید در آلومینیوم اراک
آلومینیوم اراک که در نقل و انتقالات تابستانی احمد گوهری را از دست داده و در فصل جدید با محمد خلیفه جوان و آینده‌دار وارد بازی‌ها شده، یک گلر جدید و بومی هم به خدمت گرفت. سالار بهداری، دروازه‌بان جوان اراکی که طی سالیان اخیر در تمام رده‌های پایه باشگاه آلومینیوم به میدان رفته بود، با نظر سیدمجتبی حسینی به تیم بزرگسالان اضافه شد. این گلر 19 ساله بومی پس از تجربه بازی در تیم‌های پایه باشگاه آلومینیوم اراک، اکنون به تیم بزرگسالان اضافه شده تا تجربه جدیدی به دست بیاورد و در مسابقه هفته اول لیگ‌برتر مقابل فولاد خوزستان نیز روی نیمکت تیم حضور داشت. باشگاه آلومینیوم اراک قصد دارد یک دروازه‌بان بزرگسال هم به خدمت بگیرد و به لیست نفراتش اضافه کند که البته بحث انتقال حسین پورحمیدی از تراکتور و محمدرضا خالدآبادی از استقلال به این تیم منتفی شده است.


هافبک سابق پرسپولیس به داماش پیوست
محمد شریفی، بازیکن جوانی بود که با نظر یحیی گل‌محمدی به تیم بزرگسالان اضافه شده بود و دو فصل در پرسپولیس حضور داشت. او همچنین یک گل در جام حذفی برای سرخ‌ها به ثمر رسانده بود. شریفی بعد از جدایی از پرسپولیس راهی نساجی مازندران شد و فوتبالش را در این تیم ادامه داد‌. او حالا در ۲۴ سالگی راهی داماش گیلان شده تا شاگرد حمید درخشان در این تیم شود. باید دید شریفی در لیگ یک چه عملکردی برای تیم جدیدش خواهد داشت‌.
همچنین مهرداد بایرامی بعد از مذاکره با حسین خبیری، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان، با امضا قراردادی به این تیم پیوست. بایرامی سابقه بازی در تیم‌های سپیدرود، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و تیم ملی امید و... را در کارنامه خود دارد. بایرامی ‌توانایی بازی در پست حمله را دارد و باید دید زیر نظر حمید درخشان چه عملکردی خواهد داشت.


خرید پیکان از خیبر خرم‌آباد
حسن مرادی‌فر که فصل گذشته در خیبر خرم‌آباد حضور داشت، پس از قهرمانی در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر از جمع بازیکنان این تیم جدا شد. این بازیکن که در پست دفاع مرکزی بازی می‌کند، پیکان را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرده و در فصل جدید شاگرد امید روانخواه خواهد بود. این در حالی است که تیم فوتبال پیکان بعد از سقوط از لیگ برتر، حالا خود را برای حضور در لیگ یک و رقابت برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران آماده می‌کند. مرادی‌فر ۳۲ ساله سابقه بازی در گل‌گهر سیرجان، شهرداری همدان، خوشه طلایی، نفت مسجدسلیمان و مس کرمان و... را در کارنامه خود دارد.


باقری ملوانی ماند
میلاد باقری که سال گذشته با قراردادی به مدت یک فصل به ملوان انزلی پیوسته و نمایش مؤثری در خط دفاعی این تیم داشت، در پایان لیگ برتر با پیشنهادات خوبی مواجه شد ولی به دلیل اینکه باشگاه ملوان تمدید خودکار قرارداد این بازیکن را انجام داده بود، نتوانست انتقال راحتی به باشگاه دیگر داشته باشد و به همین دلیل چنین اتفاقی رخ نداد. این مدافع که تجربه حضور در استقلال، پارس جنوبی و... را در کارنامه دارد، سال گذشته 25 بازی برای ملوان انزلی انجام داد و یک گل سه امتیازی هم مقابل نساجی مازندران به ثمر رساند که نمایش او موجب شد تا مورد توجه قرار بگیرد ولی مخالفت باشگاه ملوان اجازه انتقال وی را نداد. باشگاه ملوان انزلی در پایان فصل گذشته برای تمدید قرارداد خودکار میلاد باقری اقدام کرد و همین مسأله موجب شد تا این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی نتواند با تیم جدیدی قرارداد امضا کند و در نهایت هم تصمیم گرفته به جمع قوهای سپید برگردد. باقری دو روز قبل در تمرین ملوان دیده شد و پس از صحبت با مازیار زارع و توافق با این باشگاه، برای ادامه همکاری به توافق رسیده و بعید نیست در هفته دوم برای این تیم به میدان برود.

جستجو
آرشیو تاریخی