شور و نشاط با میزبانی خیبر در لیگ برتر

خرم‌آباد، تونل وحشت سپاهان

جواد رستم زاده / مردم خرم‌آباد دل توی دل‌شان نیست. پس از سال‌ها دوری حالا آنها دوباره می‌توانند در لیگ برتر میزبانی کنند و از نزدیک شاهد دوئل سربازان‌شان با یکی از ابرقدرت‌های فوتبال ایران باشند. پیروزی خیبر مقابل هوادار آنها را برای رفتن به استادیوم حریص‌تر کرده است. مردان رضا مهاجری دوم شهریور به پشتوانه هواداران خود می‌خواهند شگفتی دیگری را رقم بزنند. بازی در استادیوم تختی برگزار می‌شود و با همیتی که در مسئولان شهری به وجود آمده، این استادیوم آماده پذیرایی از هواداران دو آتشه خیبر و بازیکنان میلیاردی سپاهان است. در شهر البته تدابیر لازم برای حضور پرشور تماشاگران هم اتخاذ شده است. برای خرم‌آبادی‌ها پس از سال‌ها این بازی رویدادی تاریخی محسوب می‌شود و این امیدواری هست که پس از جشن صعود به لیگ برتر این پیروزی بتواند رنگ شادی دوباره به شهر بدهد. رضا مهاجری می‌گوید: «شاید کمتر کسی درک کند که مردم خرم‌‎آباد چقدر شیفته فوتبال هستند و چقدر از تیم‌شان حمایت می‌کنند». او می‌گوید: «امیدواریم این شور و شوق کمک کند تا مسئولان هم برای تکمیل و تجهیز استادیوم این شهر بیشتر از پیش تلاش کنند.» صحبت‌های مهاجری در حالی مطرح می‌شود که چندی پیش مالک باشگاه فرهنگی- ورزشی خیبر خرم‌آباد از توسعه زمین چمن این ورزشگاه و افزایش ظرفیت تا ۲۳هزار نفر خبر داد. مسعود عبدی در آیین شروع فاز توسعه ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد با تأکید بر لزوم اجرای طرح توسعه این ورزشگاه، اظهار داشت: «امیدواریم شاهد داشتن یک ورزشگاه آبرومند برای شهر خرم‌آباد باشیم.» وی با اشاره به توسعه زمین چمن ورزشگاه به سه برابر، گفت: «همچنین ظرفیت ورزشگاه هم به ۲۳ هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.»
سرمربی خیبر معتقد است که پیروزی هفته اول مقابل هوادار اعتماد به نفس بازیکنان این تیم را برای ادامه لیگ برتر بالا برده است. او می‌گوید: «پیروزی مقابل هوادار برای ما که بازیکنان جوان و جویای نام زیادی داریم از نان شب هم واجب‌تر بود؛ چرا که اگر شکست می‌خوردیم تزریق امید و اعتماد به این بازیکنان در ادامه لیگ کار ما را سخت می‌کرد. ما می‌دانیم که مقابل یکی از دو تیم عالی ایران بازی داریم و امیدواریم با حمایت هواداران پر شورمان بتوانیم اختلاف هزینه با دو باشگاه را در زمین از بین ببریم.»
گفتنی است خیبر در جام حذفی در زمین تختی در سال 85 هم میزبان سپاهان بوده است و با نبرد با این تیم متمول بیگانه نیست. با این حال بازی روز جمعه در لیگ برتر قطعاً تفاوت‌های فاحشی با آن بازی دارد و برای مسئولان شهری و استانی خرم‌آباد جنبه حیثیتی دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی