هیچ وقت بی‌احترامی نکرده‌ام

عزیزی: همیشه منتقد بودم و حرفم را می زنم

خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال در خصوص هفته اول مسابقات لیگ برتر بیان داشت: «در هفته‌های اول چیزی مشخص نمی‌شود ولی طبق آخرین صحبتی که با جواد نکونام پیش از شروع بازی‌های لیگ داشتم، شرایط را خوب دیدم.  به نظرم، استقلال با مهره‌های خارجی که جذب کرده است، تیم خطرناکی می‌شود. بردن شمس‌آذر بیرون از خانه یعنی اینکه استقلال تیم خوبی دارد. با نکونام پس از اردوی ترکیه صحبت کردم و از تیمی که بسته بود به نسبت سال گذشته که برای او بازیکن نگرفتند، رضایت داشت.»
 او در خصوص شرایط سپاهان و پرسپولیس در لیگ افزود: «بازی سپاهان مقابل شباب‌الاهلی امارات در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را دیدم. نمی‌دانم روز سپاهان نبود یا زمین خراب بود، ولی آنها چیز خاصی نشان ندادند که بگوییم مدعی قهرمانی هستند. پرسپولیس بازیکنان تأثیرگذاری مثل علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی را از دست داد و پیدا کردن جانشین برای بیرانوند سخت است. کار پرسپولیس سخت است ولی روی هفته‌های اول نمی‌توان نظر قطعی داد. با این حال، استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.»
 این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سؤال که چرا بیشتر از همه از استقلال انتقاد می‌کند و آیا این به خاطر دوستان پرسپولیسی‌اش است؟ گفت: «من نه پرسپولیسی‌ام نه استقلالی. داشتن دوستان پرسپولیسی ربطی به این ندارد که به استقلال توهین کنم. برای من اهمیتی ندارد چه تیمی قهرمان شود. سال 80 یا 81 که از امارات به ایران برگشتم هم با استقلال مذاکره کردم هم با پرسپولیس ولی به لحاظ مالی به توافق نرسیدیم. من هیچ وقت بی‌احترامی نکرده‌ام و حتی به قلعه‌نویی می‌گویم آقای قلعه‌نویی، چون بزرگ‌تر است.»
عزیزی در خصوص انتقادات از امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: «من همیشه منتقد بوده‌ام. آیا زمان کارلوس کی‌روش، اسکوچیچ و... انتقاد نمی‌کردم؟ دوستان می‌خواهند خوش‌شان بیاید یا نیاد، ولی من حرفم را می‌زنم. سه ماه کنار تیم ملی کار کردم و همان زمان نظراتم در برخی از مسائل منفی بود. وقتی دیدم حرف‌هایم تأثیری ندارد به اضافه یکسری مسائل تصمیم گرفتم بیرون بیایم. در تیم ملی باید مثبت صحبت کنید. اگر قرار بود همه چیز مثبت باشد تیم ملی قهرمان آسیا می‌شد. باید ایرادها را گفت نه اینکه همیشه مثبت صحبت کرد.»
جستجو
آرشیو تاریخی