صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست و هفت - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست و هفت - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

 انتقاد از لباس‌های ساده
شماره پیراهن بازیکنان استقلال
استقلال چند روز قبل از پیراهن‌های خود رونمایی کرد که طرح ساده این پیراهن مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفت و حتی استقلالی‌ها نیز نسبت به سادگی لباس‌هایی که قرار است در فصل جدید تن آنها شود، انتقاد کردند. به هرحال باشگاه استقلال از لباس‌های خود رونمایی کرد و شماره پیراهن بازیکنان به شرح ذیل مشخص شد: سیدحسین حسینی(1)، جلال‌الدین ماشاریپوف(77)، روزبه چشمی(4)، محمدحسین اسلامی(80)، رامین رضاییان(10)، علیرضا کوشکی(20)، مهرداد محمدی(7)، زیلیکیچ(17)، آرمان رمضانی(23)، عباس شرفی(16)، ابوالفضل جلالی(33)، کاکوتا(21)، اندونگ(22)، ضرغام سعداوی(66)، سامان فلاح(3)، امیرمحمد مردی(90)، امیرحسین نیک‌پور(50)، محمدرضا خالدآبادی(12)، مهدی بهرامی‌نژاد(70)، رافائل سیلوا(55)، آرش رضاوند(88)، میلاد زکی‌پور(18)، آرمین سهرابیان(5)، زبیر نیک‌نفس(14)، ایمان سلیمی(6).
 

درحالی‌که فصل شروع شده
باز هم احتمال حضور دستیارخارجی
از روزی که استقلال تمرینات خود را شروع کرده بارها گفته شده که جواد نکونام قصد دارد مربی خارجی به کادر اضافه کند. درحالی‌که لیگ شروع شده و استقلال مقابل شمس‌آذر قرار گرفته باز هم خبرهایی درباره احتمال حضور دستیار خارجی در استقلال به گوش می‌رسد و گفته می‌شود دستیار خارجی نکونام در راه است و سرمربی آبی‌ها نام یک گزینه خارجی را به باشگاه استقلال داده تا در راستای جذب آن اقدام شود. اینکه خبرهای جدید درباره حضور مربی خارجی در استقلال تا چه اندازه صحت داشته باشد، روشن نیست و باید دید در روزهای آتی آیا اتفاقات خوشایندی دراین راستا خواهد افتاد یا خیر.
 

استقلال با هاشمی‌نسب به توافق مالی نرسید
مهدی هاشمی‌نسب، مربی فصل پیش استقلال در فصل جدید در کادرفنی حضور ندارد. خبر جدایی هاشمی‌نسب از استقلال به واقع از وقتی هنوز لیگ تمام نشده بود زمزمه می‌شد.
در آن ایام گفته شد که هاشمی‌نسب به دلیل برخی مشکلات خانوادگی دیگر قصد ندارد با استقلال همکاری کند که آرام، آرام این خبر به واقعیت تبدیل شد و این مربی از استقلال جدا شد.
 البته این اواخر نشستی میان هاشمی‌نسب و مدیرعامل باشگاه استقلال برای بازگشت برگزار شد اما ظاهراً به دلیل اختلاف‌های مالی دو طرف به توافق نرسیدند.
 البته دستمزدی که هاشمی‌نسب‌ طلب کرده بود چندان هم بالا نبود اما در هرحال توافقی انجام نشد تا هاشمی‌نسب نیز بعد از یک فصل پرتلاطم به امور خانوادگی خود برسد.


شرط مرادمند برای فسخ
تمام دستمزدش را می‌خواهد
باشگاه استقلال و محمدحسین مرادمند وارد یک اختلاف جدی از لحاظ مالی شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این اختلاف به درازا بکشد. درحالی‌که مرادمند مورد توجه دو تیم لیگ برتری نیز قرار گرفته بود در نهایت به تیم دیگری نرفت و حالا پیگیر دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال شده است.
مرادمند مبلغ 15میلیارد تومان از باشگاه استقلال‌طلب دارد و اگر باشگاه استقلال قبول کند، این مبلغ به حساب او واریز خواهد شد اما تاکنون سران باشگاه استقلال با واریز این مبلغ موافقت نکرده‌اند تا این بازیکن همچنان تحت قرارداد باشگاه استقلال باشد. شاید باشگاه استقلال منتظر بود مرادمند با انتخاب تیم جدید، تکلیف این موضوع را مشخص کند و به صورت توافقی جدا شود و پول کمتری ‌طلب کند اما تیم نداشتن این بازیکن برای استقلال اکنون دردسر شده و طبق قوانین باشگاه استقلال باید به همه تعهداتش در قبال این بازیکن عمل کند.


احتمال بازگشت به قزوین
اگر استقلال در ورزشگاه شهدای شهرقدس به میدان نرود، احتمال دارد در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل رقبا قرار بگیرد. البته جواد نکونام هنوز با برگزاری این بازی در قزوین موافقت نکرده است اما احتمال می‌رود در صورت نرسیدن ورزشگاه شهدای شهرقدس استقلالی‌ها موافق برگزاری بازی با ملوان در قزوین باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی