صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست و هفت - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست و هفت - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

با این بازیکنان باید همه بازی ها را ببرند

علی جباری: از این بهتر نمی‌شد استقلال را بست

علی جباری پیشکسوت استقلال درباره نقل و انتقالات این باشگاه استقلال و جذب نفرات جدید می‌گدید: «نقل و انتقالات استقلال عالی انجام شد و مدیریت استقلال برای نکونام سنگ تمام گذاشت تا دیگر جایی برای گلایه باقی نماند. تیم خیلی کاملی شکل گرفته و به نظر من دیگر بهتر از این نمی‌شد، استقلال را بست.
 این تیم در تمام نقاط خود به خوبی تقویت شده که نتیجه مدیریت درست سمیعی و حمایت‌های هلدینگ است.
همه نفراتی که جذب استقلال شدند، خوب هستند و نمی‌توان گفت کدام بازیکن بهتر از بقیه است. واقعاً دست‌شان درد نکند استقلال را به جایگاهی رساندند که به اعتقاد من در لیگ ایران سرتر از همه تیم‌ها است و با این بازیکنان می‌تواند حرف اول را بزند.»
ظاهراً پیشکسوت استقلال اخبار نقل و انتقالاتی رقیب دیرینه را هم به دقت پیگیری می‌کند.«سهمیه خارجی پرسپولیس پر شده و نباید اضافه شود. امیدوارم آنها دوباره حرکتی انجام ندهند تا با استفاده از دوستی و رفاقت‌ها رأی یا قانونی را تغییر دهند.»
جباری اما نگاه متفاوتی به حریفان استقلال در لیگ دارد؛‌ از شمس‌آذر که روز گذشته مقابل تیمش ایستاد تا حریفان روزهای آینده: «بازی‌های اول همیشه یک مقدار دشوارتر از بازی‌های دیگر است اما استقلال با توجه به بازیکنانی که دارد باید بازی‌ها را راحت ببرد. از اینجا به بعد دیگر هنر کادرفنی استقلال است که باید از این بازیکنان استفاده لازم را در زمین ببرند.»
او با اشاره به معرفی احمد دنیامالی به عنوان گزینه پیشنهادی مسعود پزشکیان برای حضور در پست وزارت ورزش و جوانان این‌طور می‌گوید: «دنیامالی مدیری کاملاً ورزشی است که به واسطه سال‌ها حضور در ورزش و مدیریت در آن با شرایط حاکم بر ورزش ایران کاملاً آشنا است و گزینه خوبی برای حضور در پست وزارت ورزش و جوانان است. حضور مدیران ورزشی در وزارت ورزش یک نیاز است چرا که مدیرانی که سابقه مدیریت ورزشی دارند با مشکلات موجود آشنا هستد و بهتر می‌توانند موانع را برای رشد ورزش در کشور از پیش روی بردارند.»

جستجو
آرشیو تاریخی