مصاحبه و خبر

آذرباد: امیدوارم پرسپولیس و استقلال بتوانند در تهران میزبانی کنند
 محسن آذرباد پس از تساوی ۱-۱ ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «خیلی خوشحالم که بازی‌ها شروع شد. اولین بازی‌مان برابر تیم قهرمان خیلی سخت بود. ما خیلی زود به گل رسیدیم و یک بازی بسیار خوب داشتیم. فکر می‌کنم برای هفته اول تساوی بد نبود. ذوب‌آهن امسال تغییراتی در بازیکنان داشته است. فکر می‌کنم این تیم هفته به هفته بهتر شود و امیدوارم جدا از نتیجه، بتوانیم روند خوب سال گذشته را ادامه بدهیم.»  آذرباد در واکنش به اینکه ذوب‌آهن پس از گل در لاک دفاعی فرو رفت، گفت: وقتی برابر تیمی مثل پرسپولیس که بازیکنان توانمندی دارد، زود به گل می‌رسید، طبیعی است که عقب بازی کنید. ما کمی عقب بودیم و دنبال ضدحمله، اما بازی را کنترل کردیم. در مجموع فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.
 وی در خصوص شرایط استادیوم امام خمینی اراک گفت: «اراک‌ چمن خیلی خوبی داشت. فکر می‌کنم هر تیمی در شهر خودش بازی کند، قشنگ‌تر است. امیدوارم هم استقلال و هم پرسپولیس بتوانند در تهران میزبانی کنند.»
   
 
مصلح: هدف ما هیچ وقت
یک امتیاز نیست
 شایان مصلح پس از تساوی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ بیست و چهارم در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این بازی گفت: «می‌دانستیم بازی بسیار سختی مقابل قهرمان سال قبل داریم. تیم پرسپولیس نفراتی را از دست داده بود اما نفرات جدیدی را هم جذب کرده بود. همان‌طور که انتظار داشتیم بازی سخت و پرفشاری بود. از طرفی بازی برای هر دو تیم بیرون از خانه بود. انتظار بازی سخت را داشتیم، اما فکر می‌کنم یک امتیاز بد هم نبود. با وجود اینکه اول پیش افتادیم و سپس گل خوردیم، فکر می‌کنم یک امتیاز برایمان بد نبود.»
 مصلح در پاسخ به اینکه آیا ذوب‌آهن برای یک امتیاز وارد بازی شده بود، گفت: «هدف ما هیچ‌وقت یک امتیاز نیست. از سال قبل که با تیم ذوب‌آهن استارت کار را با آقای ربیعی زدیم، بازی به بازی برای برد می‌آییم. برای مثال پارسال هم دیدید چهار گل به تراکتور در تبریز زدیم یا برابر پرسپولیس تا دقیقه ۹۰ جلو بودیم و گل آفساید خوردیم. ما برای مساوی نمی‌رویم. می‌رویم که بازی را ببریم. تیم‌مان هم این پتانسیل را دارد. پارسال پنجم شدیم و امسال می‌خواهیم رتبه‌مان را ارتقا بدهیم و فکر نمی‌کنم اینطور باشد که برای مساوی برویم. با این حال فکر می‌کنم همه بازیکنان و کادر راضی باشند.»

  حیدری با کتف مصدوم قضاوت کرد
 پرسپولیس در شرایطی مقابل ذوب‌آهن به تساوی رسید که برای اولین بار در فصل جدید در این دیدار از تکنولوژی کمک داور ویدیویی استفاده شد.  همین موضوع باعث شد تا قضاوت این دیدار به داوری سپرده شود که مجوز قضاوت با این سیستم را داشته باشد و بیژن حیدری به عنوان داور وسط این مسابقه حضور داشت و در اتاق VAR هم موعود بنیادی‌فر به او کمک می‌کرد.  نکته مهم اما آسیب‌دیدگی این داور باتجربه از ناحیه کتف سمت راست بود که قبل از شروع بازی با دست بانداژ شده در زمین حضور یافت و بانداژ دست او داخل زمین هم مشخص بود. مصدومیت حیدری باعث شد او با درد دیدار افتتاحیه لیگ برتر را سوت بزند.
 
  حاجی‌عیدی: بهتر از سال قبل
نتیجه می‌گیریم
عارف حاجی‌عیدی، هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از دیدار با استقلال خوزستان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: «به همه خسته نباشید می‌گویم. بازی اول همیشه دشوار است، بویژه در این هوای گرم و با دمای بالا. کار سختی داشتیم و این را می‌دانستیم، اما خدا را شکر توانستیم از اهواز یک امتیاز کسب کنیم. به تیم استقلال خوزستان تبریک می‌گویم؛ تیم خوبی است. ما هم هفته بعد در خانه با نساجی بازی داریم و تلاش خود را می‌کنیم تا سه امتیاز را به دست آوریم.»  حاجی‌عیدی در پایان اضافه کرد: «تیم ما جوان است. هرچند که کار دشواری در پیش داریم، اما با توجه به کادر فنی و بازیکنانی که داریم، شک ندارم که مانند سال گذشته نتایج خوبی کسب خواهیم کرد، حتی بهتر از سال قبل.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی