صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست و شش - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست و شش - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

شایعات جدید درباره
منتظر محمد و زیلیکیچ
این روزها شایعاتی درباره منتظر محمد و آلمدین زیلیکیچ به گوش می‌رسد. در حالی که شنیده می‌شد جواد نکونام علاقه‌ای به سبک بازی منتظر محمد هافبک عراقی استقلال ندارد، حالا شایعاتی مبنی بر تغییر عقیده او به گوش می‌رسد. از آنجایی که منتظر محمد با پایان لیگ برتر کارش با مس رفسنجان تمام شده و بازیکن استقلال محسوب می‌شود، با قرار گرفتن در لیست خروجی باشگاه قرار بود مسئولان دنبال فروش او باشند که حالا طبق شنیده‌ها جواد نکونام می‌خواهد به جای زیلیکیچ وینگر بوسنیایی تیم، منتظر محمد را در ترکیب استقلال حفظ کند. مسئولان باشگاه هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده و حالا باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد و نکونام کدام بازیکن را ترجیح می‌دهد.
 

بازدید استقلالی‌ها
از ورزشگاه شهر قدس
سمیعی به همراه مدیر حراست باشگاه استقلال در ملاقات با سعید شهلی، شهردار شهر قدس شرایط میزبانی این تیم در استادیوم شهدای شهر قدس را به صورت ویژه بررسی کرد. در این نشست، شهردار شهر قدس از این موضوع استقبال کرده و تأکید کرد که تمام توان و پتانسیل موجود در شهرستان را برای میزبانی شایسته از باشگاه استقلال به کار می‌گیرند. همچنین بعد از این نشست، مدیرعامل استقلال و مسئولان اجرایی با حضور در ورزشگاه شهر قدس از امکانات موجود در استادیوم بازدید کردند. ظاهراً شرایط برای میزبانی استقلال در حال فراهم شدن است.
 

هشدار به هواداران آبی
هواداران استقلال در لیست بی‌انضباط‌ترین‌های لیگ بیست و سوم قرار گرفته‌اند. در نشست خبری ابوالفضل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی لیست متخلفین فصل قبل اعلام شد که در این میان نام هواداران باشگاه استقلال با 21 فقره به چشم می‌خورد. هواداران استقلال فصل قبل معتقد بودند که داوری در بسیاری از بازی‌ها به ضرر آنها بوده است و بخش زیادی از اعتراض هواداران و تخلفات هم به همین موضوع برمی‌گردد. حالا در شرایطی که این فصل VAR بالاخره به لیگ برتر آمده است، هواداران باید بیشتر از قبل مراقب اعمال خود باشند و از بی‌انضباطی‌ها دوری کنند چراکه وجود وی‌ای‌آر از دایره اشتباهات داور می‌کاهد و دود تخلفات احتمالی دست آخر به چشم تیم می‌رود و ممکن است ضرر و زیان‌های زیادی برای باشگاه داشته باشد.
 

دردسر شیرین نکونام در خط دفاعی
جواد نکونام برای چینش خط دفاعی خود در بازی فرداشب با دردسری شیرین مواجه است. استقلال در بازار نقل و انتقالات با تمدید قرارداد مدافعان خود و جذب رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور خط دفاعی‌اش را مستحکم کرد که حالا با حضور تعدد این مدافعان، قطعاً جواد نکونام برای چینش خط دفاعی بازی فرداشب با دردسری شیرین مواجه خواهد شد. از آنجایی که به نظر می‌رسد نکونام از رامین رضاییان و زکی‌پور به عنوان مدافعان کناری خود استفاده می‌کند، حالا برای انتخاب مدافعان وسط خود کار سختی خواهد داشت و باید از میان بازیکنان پرشمار تیمش گلچینی برای بازی فرداشب انتخاب کند. سلیمی، سیلوا، سهرابیان و فلاح بازیکنانی هستند که قابلیت بازی در این پست را دارند.
 

شایعات، مرادمند را ماندگار کرد
شایعاتی مبنی بر تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند با باشگاه استقلال به گوش می‌رسد. درحالی که شنیده می‌شد جواد نکونام علاقه‌ای به ماندن این مدافع در استقلال ندارد حالا شایعاتی مطرح شده است که باشگاه با این بازیکن به توافق رسیده و او یک فصل دیگر هم در تیم می‌ماند. او که فصل قبل در 16 بازی برای استقلال به میدان رفت و موفق شد 2 گل به ثمر برساند، با شروع نقل و انتقالات در لیست مازاد استقلال قرار گرفت اما تا این لحظه جدایی او هنوز رسمی نشده است و حالا طبق شایعات، احتمال ماندن او در جمع آبی‌ها وجود دارد. البته که به نظر می‌رسد این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و مرادمند از جمع استقلالی‌ها جدا می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی